Beantwoord

eHerkenning, persoonlijke identificatie

  • 31 March 2020
  • 1 reactie
  • 390 keer bekeken

Voor de Belastingdienst is DigId niet meer acceptabel als digitaal aangiften gedaan moeten worden voor OB en VpB. Dus de dienst eHerkenning, niveau 3 aangevraagd.
KPN laat AMP de persoonlijke identificatie doen. Echter, ik ben werkzaam in Z.O. Azie. AMP wil mij niet aldaar persoonlijk indentificeren. KPN is alleen via een 0800-nummer bereikbaar, maar dat werkt niet vanuit mijn werkomgeving. Wij zijn al meer dan 20 jaar klant van KPN, eerst voor mobiele telefoon, en later Internet.
Hoe kan een en ander geregeld worden? 

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Anonymous 31 March 2020, 13:22

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo @Bartaf , hiervoor kun je beter met de zakelijke helpdesk contact opnemen, de moderatoren van dit forum kunnen niet bij de zakelijke gegevens klanten komen omdat dit een consumentenforum is.

 

Reageer