Vraag

email verkeer

  • 10 October 2020
  • 11 reacties
  • 112 keer bekeken

Ik heb een kpn email adres en ik probeer een email van mijn kpn door te sturen naar mijn gmail account maar deze berichten worden niet door mijn gmail account ontvangen.

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hallo @ries49 i.p.v. via KPN de mail door te sturen naar GMail kun je ook de mail via GMail ophalen van de KPN-mailserver. Lukt het dan wèl?

 

dank voor je reactie maar geen idee hoe ik dat moet doen ?

Hallo @ries49 , binnen je GMail-account kun je de post van een ander account ophalen via POP of IMAP.

Kijk maar eens via onderstaande link:

https://support.google.com/mail/answer/21289?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl

 

klopt en heb ik al gedaan maar dan krijg ik al mijn KPN emails ook op gmail en dat wil ik niet. 

Sinds in mijn nieuwe iPhone 11 heb gekocht lukt het mij niet meer om individueel een email van KPN naar Gmail te sturen.

Reputatie 7
Badge +15

@ries49 Wat vreemd dat het niet lukt om een e-mail vanuit je KPN mail te versturen, tenminste dat is wat je bedoelt toch? Komt dit bericht wel in je map met verzonden items te staan? 

Mocht de situatie anders zijn dan hoor ik dit graag! 

zeker. de emails komen in mijn outbox te staan. 

Reputatie 7
Badge +24

zeker. de emails komen in mijn outbox te staan. 

Bij "verzonden email" hoop ik? 

Reputatie 7
Badge +24

Welke SMTP server gebruikt u? smtp.kpnmail.nl? En het email adres eindigd met @kpnmail.nl? Correspondeerd dat met elkaar?

Reputatie 7
Badge +15

@ries49 En komen deze e-mails ook niet in een andere map in de Gmail box terecht?

waar vind ik informatie mbt SMTP server ?

Reputatie 7
Badge +15

@ries49 Wellicht dat je hier even zou kunnen kijken, bij het instellen van e-mail op telefoon of tablet