Beantwoord

F-Secure installeren kan pas na 3 dagen

  • 8 September 2021
  • 14 reacties
  • 191 keer bekeken

Reputatie 1

fijn die aansluiting van KPN

F-Secure kun je pas na enige tijd tot 3 dagen instaleren!! dus leuk dat je internet van KPN aansluit maar veilig werken duurt even. Zeer vreemd!!

 

Trouwens je hebt ID KPN in mijn KPN nodig en die werkt niet!!

 

JVP

icon

Beste antwoord door Noordzee 8 September 2021, 17:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @josvP ,

Dit is een bekend probleem bij nieuwe klanten. 
 

Probeer het over twee dagen nog eens en dan werkt het wel. In de tussentijd maakt KPN de onderliggende administratieve instellingen in orde. 
 

Geldt voor de koppelingen in Mijn KPN alsmede KPN Veilig. 
 

Het is niet anders……

Reputatie 1

Dank, weet ik hoe het zit/werkt. 

  • Kunnen ze KPN ook beter communiceren en op de site laten zien 
  • Misschien verstandig om KPN te zorgen dat ze het wel gelijk werkend krijgen bij het aansluiten.
  • Het is niet anders = niet goed van KPN
Reputatie 7

Ook zonder KPN veilig kan je veilig Internetten.

Mijn vijf KPN veilig licenties staan al sinds jaar en dag niets te doen.

Reputatie 1

Ook zonder verwarming in je huis kom je de winter door. zelfde denkwijze.

Reputatie 7

Jouw Windows machines zijn prima beveiligd door Microsoft Defender dat absoluut niet onder doet voor F-secure. En als je jouw Android telefoons/tablets zo instelt dat er alleen software uit de Play store geïnstalleerd kan worden dan hoef je je daar ook weinig zorgen te maken.

Badge

Hallo @josvP ,

Dit is een bekend probleem bij nieuwe klanten. 
 

Probeer het over twee dagen nog eens en dan werkt het wel. In de tussentijd maakt KPN de onderliggende administratieve instellingen in orde. 
 

Geldt voor de koppelingen in Mijn KPN alsmede KPN Veilig. 
 

Het is niet anders……

Was het me ook af aan t vragen als nieuwe klant,dank voor je antwoord.

Ik heb KPN veillig en F-secure geïnstalleerd. Moet ik nu ook inloggen bij F-secure?
Zo ja… met welke inloggegevens?

Ik heb KPN veillig en F-secure geïnstalleerd. Moet ik nu ook inloggen bij F-secure?
Zo ja… met welke inloggegevens?

Hallo @BlueSuus , wat heb je precies geïnstalleerd KPNVeilig én F-Secure? Dat zijn 2 programma's van hetzelfde soort en gaat niet werken.

Je installeert óf KPNVeilig als je daar een licentie voor hebt óf je installeert F-Secure, als je dat pakket bij derden gekocht hebt, beide pakketten tegelijk gaat niet werken.

 

Ik heb KPN veillig en F-secure geïnstalleerd. Moet ik nu ook inloggen bij F-secure?
Zo ja… met welke inloggegevens?

Hallo @BlueSuus , wat heb je precies geïnstalleerd KPNVeilig én F-Secure? Dat zijn 2 programma's van hetzelfde soort en gaat biet werken.

Je installeert óf KPNVeilig als je daar een licentie voor hebt óf je installeert F-Secure, als je dat pakket bij derden gekocht hebt, beide pakketten tegelijk gaat niet werken.

 

Ohhh ok… omdat ik doorgestuurd werd om F-secure te downloaden…. Bedankt!

Jouw Windows machines zijn prima beveiligd door Microsoft Defender dat absoluut niet onder doet voor F-secure. En als je jouw Android telefoons/tablets zo instelt dat er alleen software uit de Play store geïnstalleerd kan worden dan hoef je je daar ook weinig zorgen te maken.

De F-droid store is ook veilig, helaas een beperkter aanbod omdat het alleen OpenSource apps zijn

Hallo @josvP ,

Dit is een bekend probleem bij nieuwe klanten. 
 

Het is niet anders……

Het zou erg netjes zijn indien dit DUIDELIJK gecommuniceerd zou worden VOORDAT je overstapt. En ik moet eerlijk zeggen dat ik "jeuk” krijg als ik vanuit een helpdesk medewerker te horen krijg “Het is niet anders…...”, terwijl je een terechte klacht hebt.

En dan ook nog ff de 6 puntjes er achteraan, met de uitstraling van “We gaan er sowieso niets mee doen, en val ons niet meer lastig”.

De voorgestelde 2 dagen vind ik ook veel te lang duren. Als je als klanteen betalingstermijn met 1 dag zou overtreden, hebben jullie systemen dat al na een paar uur gemeld bij de (niet) betalende klant…

Bert.

 

Reputatie 7

En ik moet eerlijk zeggen dat ik "jeuk” krijg als ik vanuit een helpdesk medewerker te horen krijg “Het is niet anders…...”, terwijl je een terechte klacht hebt.

Welke helpdesk medewerker heeft je dat dan gezegd?

@wjb, Dat was @Noordzee een tijdje geleden, en @Bertje9999 heeft niet door dat je hier te woord word gestaan door klanten en soms een medewerker en laat @Noordzee Nou geen klantenservice medewerker zijn…...
 

Reputatie 7

@wjb, Dat was @Noordzee een tijdje geleden, en @Bertje9999 heeft niet door dat je hier te woord word gestaan door klanten en soms een medewerker en laat @Noordzee Nou geen klantenservice medewerker zijn…...

Vandaar ook mijn vraag aan @Bertje9999. Ik had gehoopt dat hij daar dan zelf achter gekomen was.