Beantwoord

Factuur vorige bewoners

  • 31 March 2020
  • 17 reacties
  • 397 keer bekeken

Wij krijgen de factuur van de vorige bewoners en we hebben nu 7 keer er over gebelt. Dat helpt niets en vandaag hoorde we dat ze er niets aan kunnen doen.

Gewoon negeren en de deurwaarder ook.

Maar hoe werkt dat.

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 16 June 2020, 10:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Meester45, wat naar dat jullie hiermee geconfronteerd worden, zeker het idee dat er wel eens een deurwaarder op de stoep zou kunnen staan :grimacing:

Ik weet misschien nog een trucje om er toch voor te zorgen dat dit stopt, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Bij het opmerkingsveld mag je de naam van de vorige bewoner benoemen, en een telefoonnummer invullen waarop we je kunnen bereiken, mocht dat nodig zijn. Ik ga hiervoor een speciale afdeling inschakelen en die hebben graag de mogelijkheid om ook met de melder van een situatie als deze contact op te kunnen nemen :slight_smile:

Is gedaan

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt!

Ik kom nu iets geks tegen, de persoon waar jij facturen voor ontvangt, heeft al ruim 2 jaar geen lopend abonnement, voor zover ik kan zien. Het is mij dus volstrekt onduidelijk waar er nu nog facturen vandaan komen. Normaal gesproken hoor je geen post voor iemand anders te openen, maar in dit geval lijkt dat me wel noodzakelijk omdat we anders dit probleem niet op kunnen lossen.

Zou je eens 1 van de poststukken willen openen en mij via het opmerkingsveldje van je profiel willen laten weten of daar ook een telefoonnummer en/of klantnummer op vermeld staat? Dan kan ik daar verder op zoeken!

Reputatie 7
Badge +20

Is het je al gelukt om hier mee aan de slag te gaan? Ik zie nog geen wijzigingen in het opmerkingsveld, wellicht is er iets niet goed gegaan bij het opslaan van de nieuwe opmerking?

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Nee vandaag weer een factuur gekregen met een bericht dat de dienst beëindigd wordt

 

admin: foto verwijderd.

Hallo @Meester45 , post voor een ander mag niet geopend worden i.v.m. briefgeheim.

Je had de post gewoon retour moeten sturen met de opmerking ‘geadresseerde onbekend op dit adres’.

 

Ik kreeg toestemming van KPN om hem te openen, retour sturen helpt ook niet aan gezien ik er 20 heb gekregen. Aangezien de verzender zegt dat het mag ga ik er van uit dat het mag. Anders kan de Heer Torn zich melden en dan zien we wel verder, kan hij gelijk betalen.

 

 

:thinking::relaxed:

Hallo @Meester45 , zo te lezen is/was het nog een zakelijke klant ook.

Ik zou dan adviseren me er niet meer druk mee te maken, behalve de aan de hr/mw Torn gerichte correspondentie gewoon netjes ongeopend te bewaren.

 

Reputatie 7

Wat kan kpn hier ook lekker stug in zijn,…

 

Toen ik 7 jaar geleden in onze woning kwam wonen, kregen we tot drie keer toe post van de oude bewoonster. Meerdere malen over gebeld (wist dat persoon overleden was) dus aangegeven dat ze ook even in de brp moesten gaan kijken, want het waren steeds dreigbrieven met de deurwaarder,… ging om 28 hele euro's. KPN toch overstag gekregen om de deurwaarder niet langs te laten sturen (was inmiddels dus al uit handen gegeven) Uiteindelijk geen brief of deurwaarder over die persoon meer gezien,.. 

 

Zs willen wel, alleen luisteren kunnen ze niet :joy:

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Meester45, mijn collega's van de zakelijke markt hebben geconstateerd dat het hier de facturatie van een domeinnaam betreft, iets dat bij de zakelijke markt thuishoort. Vandaar dat mijn collega's van de consumentenmarkt én ikzelf geen lopend abonnement konden vinden waar de facturen door te verklaren waren :wink:

Er is een duidelijke notitie achtergelaten in de systemen van de zakelijke markt, dat de klant niet meer woonachtig is op jouw adres en dat jij als nieuwe bewoner al enige tijd probeert om dit bij ons aan te kaarten. 

De dienst gaat nu beëindigd worden, dus heel veel post kan er niet meer voor verstuurd worden. Mocht er toch nog iets binnenkomen, dan mag je dat per direct bij het oud papier gooien!

Bedankt

 

Mvg

 

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan!

Nou toch voorbarig geweest laatste rekening gekregen met de melding dat er een deurwaarder langs komt. 

Lekker daar zitten we dus niet op te wachten, en dit duurt nu al 2 jaar.

 

 

Reputatie 6
Badge +7

Deurwaarder uitleggen wat er aan de hand is, eventueel een kopje koffie en hem de deur uit zien lopen.

Bij de gemeente navragen of de oude bewoner wel is uitgeschreven, voor de zekerheid.

Reputatie 7
Badge +20

Nou toch voorbarig geweest laatste rekening gekregen met de melding dat er een deurwaarder langs komt. 

Lekker daar zitten we dus niet op te wachten, en dit duurt nu al 2 jaar.

Nouja zeg :frowning2:

Ik had graag het één en ander voor je nagekeken, maar kan dat niet aangezien dit niet om iets van de consumentenmarkt gaat. Ik wil je nu toch aanraden om te bellen met 0800 - 0403, zodat ze met jou aan de lijn, uit kunnen zoeken waar dit mis is gegaan en hoe dit opgelost kan worden!