Beantwoord

Fout bij het activeren van KPN Veilig

  • 15 May 2019
  • 4 reacties
  • 1551 keer bekeken

Hoi! Ik ervaar dezelfde fout. Bij mij staat er namelijk: ''Controleer uw netwerkverbinding en probeer het opnieuw. Fout: 3. Ik heb een LG-H320. Ik heb gewoon wifi en 3G netwerk. Waar kan dit aan liggen?

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 22 May 2019, 11:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Ad, welkom! Dank alvast voor deze informatie. Ik heb hier niet direct een oorzaak van en oplossing voor. Maar, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan gaan we hier verder mee aan de slag.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt nog niet weer gereageerd, Ad. Ik ga ervan uit dat het inmiddels gelukt is om KPN Veilig te activeren. Mocht dat niet zo zijn, reageer alsnog en vul je forumprofiel in 🙂
Zelfde probleem als Ad ook een LG ligt het daaraan?
Reputatie 7
Badge +30
Welkom, Jekkers! Ik ga er niet vanuit dat het aan het merk ligt. Is dit de eerste keer dat je probeert te activeren, of heeft het eerder wel gewerkt? Heb je nog wel licenties vrij? Vul ook je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.