Beantwoord

foutmelding:accounts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd.

  • 1 July 2020
  • 22 reacties
  • 7235 keer bekeken

Krijg bij het installeren van KPN veilig ( na herinstallatie) volgende foutmelding :

accounts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd.

icon

Beste antwoord door Jechiena 7 July 2020, 19:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Zelfde probleem bij overstap van ziggo naar KPN….

 

Andere browser geprobeerd.. edge ipv firefox. Opgelost.

Gisteren over gegaan van Ziggo naar KPN en wil KPN veilig installeren wat me na een paar uur proberen maar niet lukt. Ook ik krijg het “ accounts-emea.f-secure.com heeft de verbinding geweigerd” te zien en heb ook in een andere browser geprobeerd maar blijft hetzelfde.

Ik had de Fsec verwijder link eerst gedraaid, gezocht via internet. Edge was bij later geinstalleerd dan ziggo safe.  Misschien browser opnieuw installeren of een andere verse er op zetten?

Stomme is dat je KPN veilig ook weer F-secure is…..

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Hetnet-prive en @Jechiena . Is de installatie van KPN Veilig inmiddels al gelukt? Zoals @A-H. al aangeeft kan je het beste eerst het verwijder programma van FSecure downloaden en installeren. Daarna zou het mogelijk moeten zijn om KPN Veilig te installeren. Laat je mij weten of het is gelukt?

Helaas !!! heb alles verwijderd maar krijg nog steeds niet voormekaar

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat het nog niet gelukt is. Zou je een screenshot willen maken en willen delen in dit topic?

 

https://veilig.kpn.com/?kpnloggedin=1&code=b19e4d75751aafd92958bb4ed3d02387621c7f7be19a89bc319e40753e741019&scope=profile%20openid&session_state=4ZxhKO6rfvWFsrT5-m9_zJLuZ3gngu0I5fxpe9sB9XY.c109ca57793fdc37eec44bfc71094b6d

Reputatie 7
Badge +21

@Jechiena Krijg je dezelfde of een andere melding te zien in andere internet browsers? In welke andere browser heb je het getest? Verder ben ik benieuwd of je gebruik maakt van een ad-blocker? Zo ja, wil je jouw ad-blocker tijdelijk uitschakelen om te bekijken of de installatie dan wel lukt? 

Ik krijg hetzelfde te zien in browser Edge, een andere browser heb ik niet. IK gebruik verder alleen Chrome. Een ad blocker gebruik ik ook niet.

Reputatie 7
Badge +21

Dat is erg vreemd. Ik heb even geen antwoord op jouw vraag. @Roelandkpn heb jij misschien een antwoord op de vraag van @Jechiena ?

Reputatie 3
Badge +1

@Jechiena helaas is dit geen screenshot en kunnen we zo niet zien wat je ervaart. Zou het lukken om een screenshot met ons te delen inclusief de foutmelding? 

Ook dat is een probleem, ik kan namelijk ook geen screenshot maken  van deze site en wel met de gekopieerde link

Dit is de enige manier van een printscreen , Ik kon het niet direct hier plakken maar moest eerst een woorddocument maken

 

Reputatie 3
Badge +1

@Jechiena bedankt voor de moeite. Duidelijk, we gaan even kijken waar dit (mogelijk) aan ligt.

Ik ben er achter dat het wel met firefox lukt, het is toch raar dat met Edge of mijn standaard browser Chrome het niet lukt….

Reputatie 3
Badge +1

@Jechiena 

We krijgen de impressie dat het wellicht met pop-up blocking te maken heeft. Het schildje rechts in de adresbalk is rood; als daar op geklikt wordt laadt de groene beheeromgeving als het goed is wel. 

Kunt u dat verifiëren? 

 

@Jechiena

We krijgen de impressie dat het wellicht met pop-up blocking te maken heeft. Het schildje rechts in de adresbalk is rood; als daar op geklikt wordt laadt de groene beheeromgeving als het goed is wel. 

Kunt u dat verifiëren? 

Dit klopt, het is nu weg. Ik weet alleen niet meer hoe ik het gedaan heb want met alleen erop klikken lukte niet. Ik ben wat verder gegaan toen ik erop klikte een aantal pagina waaronder ook KPN en toen was het weg. Inmiddels was het me wel gelukt met Firefox. Maar had idd te maken met schildje rechts in de adresbalk is rood.

Bedankt voor de oplossing.

Dit klopt, het is nu weg. Ik weet alleen niet meer hoe ik het gedaan heb want met alleen erop klikken lukte niet. Ik ben wat verder gegaan toen ik erop klikte een aantal pagina verwijderd waaronder ook KPN en toen was het weg. Inmiddels was het me wel gelukt met Firefox. Maar had idd te maken met schildje rechts in de adresbalk is rood.

Bedankt voor de oplossing.

 

Reputatie 7
Badge +21

@Jechiena Ik zie dat @Roelandkpn jou inmiddels heeft verder geholpen, waarvoor dank! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

@Hetnet-prive Heb jij KPN Veilig al kunnen installeren?

@Jechiena Ik zie dat @Roelandkpn jou inmiddels heeft verder geholpen, waarvoor dank! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!

@Hetnet-prive Heb jij KPN Veilig al kunnen installeren?

Ik heb KPN veilig nu geinstalleerd.

Reputatie 1

In de adresbalk staat tegenwoordig een doorgehaald oogje. 
Klik op het oogje en kies voor cookies toestaan. Dit verhielp bij mij het probleem in chrome.