Beantwoord

Foutmelding bij activeren KPN Veilig

• 21 juli 2018
  • 3 reacties
  • 641 keer bekeken

Hallo,
Wat is nu de oplossing geweest?
Ik heb hetzelfde probleem met het toestel van mijn vrouw. Dit is een mooi medium om iets terug te zoeken en te constateren dat ik niet de enige ben.
Maar als ik de uiteindelijke oplossing in deze berichtenwisseling verwacht wordt deze afgekapt.
Jammer.

Admin: afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Erik_ 22 juli 2018, 10:40

Dank je, Big J. Ik loop nog even met je door de stappen heen, zodat ik precies weet op welk moment de foutmelding verschijnt. Je hebt de app geïnstalleerd en je opent hem. Je moet dan eerst akkoord gaan met de voorwaarden en de toestemmingen. Daarna krijg je het inlogscherm. Hier log je in met je KPN ID. Dat gaat nog goed? Of krijg je de foutmelding al op dit moment?

edit: ik zie dat je al gegevens in je profiel hebt staan, dank daarvoor. Daarmee heb ik wat dingen nagekeken en een melding aangemaakt voor de achterliggende technische mensen, Zij nemen hiervoor contact met je op binnen een paar dagen.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Big J, welkom op het forum! Omdat het topic waar je in reageerde van 2016 is heb ik je bericht toch omgezet naar een eigen topic. In het andere topic was de foutmelding 'controleer uw netwerk'. Krijg jij deze ook? Kun je eens aangeven hoe je precies KPN Veilg probeert te installeren en activeren op het toestel van je vrouw? En, wat is het merk en type telefoon die je vrouw heeft?
Bedankt voor je reactie Erik. Mijn vrouw heeft een Samsung S7 mobiel.
Eerst heb ik haar mobiele nr gekoppeld op mijnkpn en daarna op haar mobiel Kpn veilig geinstalleerd.
Bij het pogen tot activeren komt de foutmelding.
Wifi werkt gewoon.
Reputatie 7
Badge +27
Dank je, Big J. Ik loop nog even met je door de stappen heen, zodat ik precies weet op welk moment de foutmelding verschijnt. Je hebt de app geïnstalleerd en je opent hem. Je moet dan eerst akkoord gaan met de voorwaarden en de toestemmingen. Daarna krijg je het inlogscherm. Hier log je in met je KPN ID. Dat gaat nog goed? Of krijg je de foutmelding al op dit moment?

edit: ik zie dat je al gegevens in je profiel hebt staan, dank daarvoor. Daarmee heb ik wat dingen nagekeken en een melding aangemaakt voor de achterliggende technische mensen, Zij nemen hiervoor contact met je op binnen een paar dagen.

Reageer