Beantwoord

Foutmelding bij installeren KPN Veilig

  • 25 March 2019
  • 3 reacties
  • 1237 keer bekeken

Computer teruggezet naar fabrieksinstelling. Kan nu KPN-veilig niet met downloaden/installeren. Installatiepagina komt direct na inloggen met melding: "Pagina verlopen. Om privacy te beschermen .... enz. Probeer opnieuw". Ook opnieuw proberen geeft zelfde probleem.
Groet, CornHenk

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 March 2019, 16:34

Bekijk origineel

3 reacties

Computer teruggezet naar fabrieksinstelling. Kan nu KPN-veilig niet met downloaden/installeren. Installatiepagina komt direct na inloggen met melding: "Pagina verlopen. Om privacy te beschermen .... enz. Probeer opnieuw". Ook opnieuw proberen geeft zelfde probleem.
Groet, CornHenk

Hallo @CornHenk
KPN Veilig weet niet beter of jouw computer heeft nog een lopende licentie en kun je dus niet nog een keer installeren.
In MijnKPN bij de rubriek KPN Veilig kun je de licentie deactiveren en opnieuw aanmelden.
Als het goed is heeft Windows ook een bestandje op het bureaublad geplaatst met de naam 'verwijderde Apps' oftewel verwijderde programma's de niet automatisch opnieuw geïnstalleerd (kunnen) worden door Windows en daar staat KPNVeilig dan waarschijnlijk ook bij.
Dank voor de reactie.
Er was nog een probleempje: gemelde foutmelding kwam door Firefox.
In Edge gaat het compleet volgens uw reactie. Eerst deactiveren. En daarna opnieuw installeren. KPN-veilig werkt nu weer prima.
Groet, CornHenk
Dank voor de reactie.
Er was nog een probleempje: gemelde foutmelding kwam door Firefox.
In Edge gaat het compleet volgens uw reactie. Eerst deactiveren. En daarna opnieuw installeren. KPN-veilig werkt nu weer prima.
Groet, CornHenk

Hallo @CornHenk ,
Goed om te lezen dat alles nu goed werkt.

Reageer