Beantwoord

Foutmelding inloggen kpn veilig

  • 11 February 2019
  • 9 reacties
  • 496 keer bekeken

Al veel onderwerpen hier geweest, echter mijn antwoord staat er niet bij. Krijg melding dat ik mijn product moet koppelen of aanzetten in mijn kpn. Aanzetten kan ik niet vinden en mijn product is gekoppeld, wie kan mij hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Marina_ 14 February 2019, 12:15

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Qweb, Heb je jouw nummer al toegevoegd aan MijnKPN? Het koppelen van een nieuw product in MijnKPN gaat helaas niet via de app. Je kan hiervoor de website variant van MijnKPN gebruiken, eenmaal ingelogd zie je dan een optie voor 'Product koppelen'. Je kiest dan voor de juiste optie, afhankelijk van het product krijg je een verificatie SMS (mobiel nummer koppelen), of moet je jouw klantnummer / laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer invullen om de koppeling te voltooien! Je kan het product daarna wel zien én wijzigen via de app, maar koppelen moet dus even via de website!
Hoi,

Het blijkt dat dit alleen kan als je een mobiel nummer heb van KPN, vreemd.... de website vermeld dit niet, ik zou KPN veilig moeten kunnen installeren als ik internet en tv gebruik. Ik neem binnenkort wel telefonisch contact op met KPN.

Ik wil je bedanken voor deze heldere uitleg wat (nogmaals) bij mij niet werkt.
Reputatie 7
Badge +19
KPN veilig hoort ook te werken bij Internet en TV. Je krijgt namelijk 2 gratis licenties. Ik zou alsnog een oplossing willen zoeken. Op wat voor apparaat krijg je de foutmelding? Zou je een printscreen willen sturen van de foutmelding?
Kan niet inloggen op ipad en iphone. Zoals gevraagd een printscreen gemaakt met de melding.

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Qweb, Ondanks dat je de 2 licenties gratis hoort te krijgen, kan het zijn dat het niet is toegevoegd aan je abonnement. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik dit alsnog toevoegen.
@Marina_ , is toegevoegd
Reputatie 7
Badge +19
De twee licenties zijn inderdaad niet toegevoegd aan je abonnement. Dit heb ik meteen voor je aangevraagd. De bevestiging krijg je per e-mail. Vervolgens kun je de instructies op deze pagina volgen. Als er toch nog iets mis gaat met het installeren, dan weet je mij te vinden 🙂
@Marina_ , dat heb je snel geregeld, inmiddels een bevestiging ontvangen, nog niet geinstalleerd maar dat zal vast wel lukken. Bedankt voor je inzet!

p.s. Zou je de bijlage willen verwijderen die ik heb geplaatst? Zag dat ik was vergeten om mijn emailadres weg te halen voor het plaatsen van de screenshot.
Reputatie 7
Badge +19
Graag gedaan @qweb 🙂 Ik heb de bijlage verwijderd!

Reageer