Beantwoord

glasvezel controle

  • 2 April 2020
  • 5 reacties
  • 1039 keer bekeken

Klopt het dat er op dit moment KPN mensen langs de deuren gaan in 5014AB en binnen komen om fotoos te maken van ons modem?

icon

Beste antwoord door Ivvoonn 2 April 2020, 13:56

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +19

Ik kan het me niet voorstellen dat kpn dat doet. Zeker niet in deze coronatijd. Niet binnen laten dus!! Bel kpnnetwerk.  Kijk op www.kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens. 

. . .fotoos te maken van ons modem?

En met name de onderkant waar de wifi code op staat ?

Elke instantie zal zich vtv aan (moeten ) kondigen, zo niet, opge . . . . .

Dank voor jullie reakties, ik hoop op iemand van KPN zelf. Oh echt is er een telefoonnummer te vinden van KPN ??!! Dat zou heel fijn geweest zijn. Hij heeft zich gelegitimeerd maar had nog geen KPN ID. Wel n t-shirt. Ik heb hem uiteindelijk binnen gelaten en hij heeft fotoos gemaakt van modem (nee niet de onderkant) en de aansluiting en de voorkant huis. Dit zou nodig zijn ivm werkzaamheden. Zou kunnen hoor. Maar ik had ook graag n persoonlijker bericht gehad van KPN ja. Dit blijft questionable. Bedankt voor jullie reakties, ik ga kijken op kpnnetwerk, voor n telefoonnummer. :thumbsup_tone4: Ik zal jullie de uitslag laten weten. 

Dat klinkt dan toch wel aannemelijk, het zal wel een enthousiaste aannemer zijn, zoiets heb ik in mijn omgeving ook gehoord.

Nu ja, de meeste mensen deugen.

Idd even wachten op reactie van een kpn-er.

Beste mensen ik heb kontakt gehad met KPN die heeft me doorverbonden met het bedrijf dat deze check doet, ES-fiber. Het klopt wel! Maar omdat ze binnen moeten zijn, vind ik dat we persoonlijke brieven hadden moeten krijgen met vermelding van tijdstip. Ook dat de KPN ID kaarten nog niet zijn uitgereikt, komt niet netjes over. Wat een schrik, gelukkig heb ik terecht mn vertrouwen gegeven. Ik ben toch heel voorzichtig, maar toch kan je ergens in trappen…  Ik denk dat de corona krisis ons extra voorzichtig maakt. Bel vooral KPN als je het niet vertrouwt: 088 006 37 44 (lange wachttijd) of stuur een app Whatsapp: 06 308 562 91 (binnen 20 min. antwoord). 

En allemaal heel erg bedankt voor de reaktie, vooral @Joep1965 de tip van kpnnetwerk !!! Kon ik eindelijk iemand bellen pfff  :rolling_eyes: - thanx !! 

Reageer