GMail traag na installeren KPN Veilig

  • 1 February 2021
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem. Ongelooflijk irritant! Zelfs een redelijk klein bestand downloaden van 700kb duurt 1 30 minuten! 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van hier

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Peteresa! Welkom op ons KPN Forum. In verband met de drukte duurt het wat langer voordat we reageren:flushed: . Gebruik je je Gmail account via de browser (webmail) of heb je je Gmail account toegevoegd aan een mailprogramma, zoals Outlook?

Zoals Erik al aangeeft, in het andere topic, kan KPN veilig zorgen dat het langer duurt voordat bestanden downloaden. Alles moet gecontroleerd worden. 
Heeft het altijd traag gewerkt of gebruik je KPNVeilig sinds kort? 

Ik heb geen webmail. Ik ben nu via Edge aan het browsen en daar werkt het wel. Alles wat ik via Google en Chrome doe gaat heeeeel traag. En dit is sinds ik KPN heb. Ik zou heel graag weer naar normaal gaan. Indien jullie een oplossing hebben hoor ik het graag. 

Reputatie 7
Badge +17

Gebruik je geen KPN Veilig in die browser? Of wel? 
Want als je nu ook gebruik maakt van KPN Veilig (dus terwijl je in Edge navigeert), dan zou de vertraging aan de browser kunnen liggen. 

Heb je de cookies/cash al eens leeggemaakt? Eventueel zoekgeschiedenis? Dit kan de browser ook enorm vertragen namelijk. 

Ik zal eens kijken of dat helpt. Alles wat met Google te maken heeft gaat traag.

Vanmorgen KPN Veilig geïnstalleerd. Ben al zeker 20 jaar blij met AVG Free, maar voorkomen is beter dan genezen.

Erg geschrokken toen ik een mail in Gmail zat te schrijven en opeens geen kant meer uitkon. Wilde ik de pagina verlaten of blijven? Ik wilde blijven. Een seconde later weer dezelfde vraag, die meteen weer verscheen nadat ik op het juiste antwoord had geklikt. Na uitloggen weer opnieuw ingelogd (Gmail), maar dat ging niet meer. "De link wijst naar de verkeerde pagina door.” Laptop opnieuw gestart.

Nog NOOIT eerder meegemaakt en dus weet ik wel wat de boosdoener was. Meteen verwijderd.

Ben overigens al negen jaar een happy client van KPN.