Beantwoord

Heb ik als planet abonnee recht op f-secure abonnement

  • 15 June 2021
  • 5 reacties
  • 59 keer bekeken

Reputatie 2

Als kpn-klant heb ik recht op download en gebruik van F-secure; geldt dat ook voor abonnees van planet(.nl) ?
 

icon

Beste antwoord door PeterG 15 June 2021, 10:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Aangezien de provider Planet niet meer bestaat kun je daar ook geen abonnee van zijn.

Abonnee's zijn meegenomen naar moederbedrijf kpn, dat is al in 2008 gebeurd! Sinds die tijd bestaat de provider ook niet meer; e-mail adressen met planet.nl vallen onder kpn-mail.

Derhalve ben je abonnee bij kpn. Daar zit “kpn veilig” bij, een versie van inderdaad F-secure.

Alle info en hoe te downloaden vind je op de website.

https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm

Reputatie 2

Dankjewel; gaat hier om een prive-persoon  die nog wel een planet.nl account heeft; ze heeft dan dus ook een KPN-ID, (toegang tot mijnkpn) en dan is inderdaad F-secure te downloaden/gebruiken zoals geschetst…
 

Even hopen dat daar alle gebruikersinfo van beschikbaar is (ID, ww), anders wordt het wat moeizamer….

Een Planet e-mail adres kan nog inderdaad. Als je voor de overgang in juni 2008 al Planet had….

Maar verder is het volledig kpn. Ook dat e-mail adres is "van” kpn.
Het moet dus gewoon kunnen.

Reputatie 7
Badge +24

@wbvds  is het gelukt? 

 

Reputatie 2

Niet gelukt, maar dat ligt aan de omstandigheid dat F-secure zich niet laat installeren vanwege een concurrerende app op betreffende W10-pc. Deze app laat zich niet verwijderen van de W10; via een opstart in de veilige W10-modus is de app blijkbaar wel te verwijderen, echter dan is er nodig een wachtwoord van een MS-account, …. en dat is dan weer niet beschikbaar/bekend….  en ook weer niet te resetten vanwege ontbrekende en onjuiste beveiligingsinfo tbv dat MS-account.

...En dan houdt het op….