Beantwoord

Hoe kan ik de beveiligingscode opvragen voor Mobiel internet veiligheidspakket?

  • 19 January 2020
  • 6 reacties
  • 213 keer bekeken

Ik wil mijn oude mobiele telefoon aan een familielid geven maar voordat ik dat doe wil ik hem terug zetten in fabrieksinstellingen en andere apps verwijderen. Tot mijn verbazing verhindert het KPN mobiel internet veiligheidspakket dit. Het vraagt om de beveiligingscode.

nooit geweten dat ik dit er op gezet heb. Maar goed ik zou niet weten welke code dit zou moeten zijn en ik kan nergens aangeven code vergeten of iets dergelijks. Wie kan me helpen. Ik hoor het graag.

mvrgr

Harry

icon

Beste antwoord door Tycha 19 January 2020, 18:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @3sen , ik zou dan die KPN-app verwijderen en dan de fabrieksinstellingen toepassen.

Ja dat wilde ik ook maar ik kan hem alleen verwijderen met die code! Dus ja dat is dus helaas geen oplossing!

 

Reputatie 7
Badge +11

Helpt dit topic je verder? Zie

KPN Veilig verwijderen van Android 5.1 telefoon

 

Vond ook nog deze informatie https://www.kpn.com/zakelijk/service/cloud/internetveiligheidspakket-installeren.htm

Daar staat

Uw licentiecode achterhalenU kunt de licentiecode opzoeken in uw persoonlijke omgeving Zelfservice Cloud.

Ik heb nu alles geprobeerd maar kwam er achter dat het mijn oude zakelijk gebruikte mobiel was en daar kan ik dus ook niet op zelfservice cloud inloggen. Mijn huidige mobiele telefoons zitten via kpn veilig en daarstraks deze oude niet bij. Ik denk dat er niets anders op zit dan hem maar niet weg te geven.

Reputatie 7
Badge +11

Daar staat ook,

Uw licentiecode wordt niet geaccepteerdWanneer uw licentiecode niet wordt geaccepteerd op uw pc of server kunt u het beste uw licentiecode resetten in uw Zelfservice Cloud. Wordt uw licentiecode niet geaccepteerd op Android? Neem dan contact op met onze servicedesk.

 

Probeer eens? De service desk kan je misschien verder helpen of even chatten op het zakelijke forum.

 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @3sen, jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Je kunt inderdaad deze vraag het beste op ons zakelijk forum stellen. Mijn collega's zijn je graag van dienst!Â