Beantwoord

Hoe KPN Veilig installeren op nieuwe laptop

• 17 december 2018
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Ronald / TREX450

Ook ik heb problemen met KPN veilig.Heb sinds een paar dagen een nieuwe laptop met windows 10. Kan wel inloggen met ID maar kom dan op de site met welk apparaat ik zou willen beveiligen.Geeft wel aan dat er 2 apparaten beveiligd zijn,wat voorheen en misschien nu ook wel wat voorheen altijd is geweest.
Waarom kan ik geen snelkoppeling maken naar bureaublad met alle opties voor het scannen.

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash 19 december 2018, 12:00

Goedemiddag @TREX450. Welkom op het forum! Begrijp ik het goed dat je KPN Veilig wil installeren op jouw nieuwe laptop en wilt verwijderen van de oude laptop? In dat geval zal je als eerste de licentie van de installatie van KPN Veilig op de oude laptop moeten vrijgeven. Op deze pagina zie je hoe je dit kunt doen. Zodra je dit hebt gedaan krijg je de mogelijkheid om KPN Veilig te installeren op de nieuwe laptop. Helaas is het niet mogelijk om een snelkoppeling te plaatsen op het bureaublad. Als je op het KPN Veilig icoontje klikt, rechtsonder in het scherm (bij het klokje) kan je KPN Veilig oproepen en een scan starten. Laat je mij weten of het gelukt is om KPN Veilig te installeren?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Goedemiddag @TREX450. Welkom op het forum! Begrijp ik het goed dat je KPN Veilig wil installeren op jouw nieuwe laptop en wilt verwijderen van de oude laptop? In dat geval zal je als eerste de licentie van de installatie van KPN Veilig op de oude laptop moeten vrijgeven. Op deze pagina zie je hoe je dit kunt doen. Zodra je dit hebt gedaan krijg je de mogelijkheid om KPN Veilig te installeren op de nieuwe laptop. Helaas is het niet mogelijk om een snelkoppeling te plaatsen op het bureaublad. Als je op het KPN Veilig icoontje klikt, rechtsonder in het scherm (bij het klokje) kan je KPN Veilig oproepen en een scan starten. Laat je mij weten of het gelukt is om KPN Veilig te installeren?
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer