Beantwoord

Hoe update ik KPN Veilig?

  • 20 April 2020
  • 4 reacties
  • 1803 keer bekeken

Mijn software checker geeft aan dat ik (en niet alleen ik neem ik aan) een hoog risico loop omdat de software van F-Secure OneClient niet is geüpdated. Ik heb nu nog versie 4.12.168.0 en dit zou moeten zijn 6.5.3.0.

Als ik binnen KPN Veilig vraag of er nog updates zijn dan gaat het systeem zoeken naar virus updates en dat is niet de bedoeling, dat gebeurt al automatisch.

Vraag: hoe krijg ik het systeem zelf up to date?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 April 2020, 15:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @joopuith ,

Open het icoontje van KPN Veilig. (Bij mij staat dat rechtsbovenin een balk. )

Kies de optie : Controle op updates

En dat zal de update plaats moeten vinden. 

Bij mij staat 17.7 (31693) 

 

Alternatief Is om de software te verwijderen en dan de software opnieuw te laden op jouw PC. Maar dat zou niet nodig moeten zijn. 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @joopuith, welkom op het forum! Is het gelukt met de opties die @Noordzee noemt? 
 

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!

Noordzee gaf als oplossing: ‘Open het icoontje van KPN Veilig. (Bij mij staat dat rechtsbovenin een balk.

Kies de optie : Controle op updates

En dat zal de update plaats moeten vinden.  Bij mij staat 17.7 (31693)

Ik heb gewacht op een betere oplossing; deze update slaat namelijk op de virussen en niet op de software zelf. Mijn probleem was dat de software leek achter te lopen, althans volgens software scanner SUMO. Vandaag gaf dit systeem echter aan dat dit niet het geval was, dus is er geen probleem. In elk geval hartelijk dank voor de moeite.