Vraag

Icoon KPN Veilig Android een wit vierkantje

  • 23 November 2020
  • 4 reacties
  • 147 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4

Hoi,

 

Ik zie als ik KPN Veilig op Android installeer, dat de app icoon boven in de balk een wit vierkantje is. Dit was zo toen ik Android 9 op mijn Oneplus 6T had, en nu ook op mijn Oneplus 8 Pro, zowel toen met Android 10 als nu met Android 11. Is dit een ontwikkellaarsfout? Want als ik dezelfde app op een Samsung zet, dan zie je het KPN logo.

 

Of doe ik wat fout?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @HDFreak, Goede vraag! Als ik dit zo hoor klinkt het alsof OnePlus het logo niet herkent en in plaats daarvan het witte vierkantje laat zien. Heeft het ook effect op het gebruik van de app?

Reputatie 5
Badge +4

Hoi Hanna_,

 

Nee de app werkt normaal maar ik heb inmiddels de app wel verwijderd. Ik stoor me enorm aan een wit vierkantje. Misschien kan jullie ontwikkelaar hier eens naar kijken?

Reputatie 7
Badge +13

Hi @HDFreak, dat is een goede suggestie, ik ga kijken of ze hier wat mee kunnen. :smile:

Is er inmiddels een oplossing. Heb hier ook last vsn op de pixel 3 met android 11