Vraag

Ik wil opzeggen, wat een ongelooflijk slecht bedrijf is dit

  • 4 May 2020
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Opzeggen. Rotzakken! Nou niet huilen. Ja daag

*Admin: gebruikersnaam en signature aangepast i.v.m. huisregels KPN Forum.


3 reacties

Reputatie 7

Kan je eens vertellen wat het probleem is?

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Kortzak, allereerst wil ik even benadrukken dat we op het Forum huisregels hebben. We schelden niet (ook niet in onze Forum naam), en ik vind je signature niet kunnen. Daarom heb ik dus ook aangepast. 

We helpen iedereen graag op dit Forum, maar wel met wederzijds respect. Indien je kan uitleggen wat de situatie is en waarom je wil opzeggen, kunnen we hier hopelijk goed bij helpen. Dus kan je aangeven waarom je op deze manier een reactie plaatst en wat je van KPN verwacht? 

Badge +12

Hi @Kortzak, allereerst wil ik even benadrukken dat we op het Forum huisregels hebben. We schelden niet (ook niet in onze Forum naam), en ik vind je signature niet kunnen. Daarom heb ik dus ook aangepast. 

We helpen iedereen graag op dit Forum, maar wel met wederzijds respect. Indien je kan uitleggen wat de situatie is en waarom je wil opzeggen, kunnen we hier hopelijk goed bij helpen. Dus kan je aangeven waarom je op deze manier een reactie plaatst en wat je van KPN verwacht? 


Hoi @Susan_  , zijn signature is nog steeds zichtbaar en zeer pijnlijk als je mensen in je omgeving hebt die er aan zijn overleden(...). Verder zou ik vooral niet teveel aandacht aan @Kortzak besteden. Ik kan me niet voorstellen dat hij/zij in staat is op een normale manier te communiceren, ook al heeft iedereen recht op een antwoord. Klant is koning maar hij/zij mag zich daar ook een beetje naar gedragen.

Reageer