Beantwoord

Inloggen installeren KPN Veilig lukt niet op Medion laptop

  • 15 October 2021
  • 7 reacties
  • 91 keer bekeken

Ik heb F secure geïnstalleerd op mijn laptop zonder ook maar een probleem te hebben. Nu wil ik F Secure op een 2e laptop installeren maar ik kan gewoon niet inloggen na de installatie. Ik heb al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd maar steeds stopt het bij het inloggen van Kpn ID 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Aljo1624 18 October 2021, 09:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Aljo1624 over welk pakket hebben we het, over F-Secure, welke versie dan, of over KPNVeilig, dat zijn 2 verschillende dingen?

 

Hallo.  Het gaat over KPN veilig, na de installatie van de software moet je inloggen met je KPN ID en dat lukt niet.

Hallo @Aljo1624 gebruik de pc waar KPNVeilig al op staat om in te loggen.

Log dan eerst in, open dan KPNVeilig, kies daar voor apparaat toevoegen en geef daar het apparaat in waar je de software ook op geïnstalleerd hebt en zie dan de vervolg-aanwijzigingen.

Succes.

 

Heb ik gedaan en dan wordt een link via de mail naar een mailbox gestuurd.  Dat is allemaal in orde en via de link installeer je de software en nadat dit klaar is moet je inloggen met je KPN ID maar dat lukt niet 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Aljo1624, welkom!

Ik lees dat KPN Veilig installeren op je eerste laptop prima ging, maar dat je er op de tweede niet uit komt. Wat voor merk en type laptop is dit? Kan je specifieker vertellen wat je bedoelt met dat het inloggen niet lukt: wat gebeurt er precies? Krijg je een foutmelding te zien en zo ja, welke? Je kan KPN Veilig direct installeren via deze link, maakt dat verschil? Ik raad je daarnaast ook aan om het te proberen vanuit een andere internetbrowser, denk aan bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox. Dat helpt in de meeste gevallen goed.

Hoi @Aljo1624, welkom!

Ik lees dat KPN Veilig installeren op je eerste laptop prima ging, maar dat je er op de tweede niet uit komt. Wat voor merk en type laptop is dit? Kan je specifieker vertellen wat je bedoelt met dat het inloggen niet lukt: wat gebeurt er precies? Krijg je een foutmelding te zien en zo ja, welke? Je kan KPN Veilig direct installeren via deze link, maakt dat verschil? Ik raad je daarnaast ook aan om het te proberen vanuit een andere internetbrowser, denk aan bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox. Dat helpt in de meeste gevallen goed.

 

Het is een oudere medion laptop. Omdat ook windows 11 niet geïnstalleerd kan worden koop ik wel een andere voor mijn vrouw en ga dan KPN veilig installeren. Iedereen bedankt voor de tips.

Reputatie 7
Badge +19

@Aljo1624 Ah, dat is natuurlijk ook een oplossing :) Je weet ons hier te vinden als je vragen hebt, of als we met je mee kunnen denken.