Beantwoord

inloggen KPN veilig lukt niet

• 26 september 2018
  • 4 reacties
  • 141 keer bekeken

ik heb een KPN ID en product gekoppeld. zodat ik mijn facturen etc. kan zien.. maar het inloggen voor de app kpn veilig lukt niet. krijg steeds fout
melding.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Bart_ 28 september 2018, 16:37

Dag Kogerrits. KPN Veilig is inderdaad een standaard en gratis onderdeel van al onze TV en Internet-abonnementen. Het spijt me om te horen dat dit verwarring bij je heeft opgeleverd, het verklaart wel wat er aan de hand was in elk geval.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Dat is gek, Kogerrits. Welke foutmelding krijg je precies? Heb je al eens geprobeerd om de app helemaal te verwijderen en om deze opnieuw te installeren?
beste Bart ik heb de app sic. maken verwijderd. ben ook un de kpnwinkel geweest.Hij heb een mobiel internet dus van KPN. ik heb een medewerker gesproken v. en klantenservice en die vertelde mij dat de app alleen werkt als je een abonnement hebt internet en televisie. dat heb ik niet. alleen een mobielinternet. kpn mag wel wat duidelijker zijn als je de app download via de appstore. dat je Dit moet hebben.
Reputatie 7
Badge +18
Dag Kogerrits. KPN Veilig is inderdaad een standaard en gratis onderdeel van al onze TV en Internet-abonnementen. Het spijt me om te horen dat dit verwarring bij je heeft opgeleverd, het verklaart wel wat er aan de hand was in elk geval.
beste Bart
heel erg bedankt voor uw antwoord.het is me nu volkomen duidelijk.in elk geval heb ik nu wel de app : mijn kpn. heeft de KPN winkel voor gezorgd,
zodat ik sneller in mijn gegevens kan kijken.
gr. ko gerrits

Reageer