Beantwoord

Inloggen KPN veilig werkt niet

• 5 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 99 keer bekeken

bij mij werkt dit helaas niet, ik krijg dezelfde foutmelding. Ik log in met mijn kpn id account waaronder alleen mobiele nummers staan. Ik heb geen vaste internet van KPN. Het vreemde is dat als ik wil inloggen via mijn mobiel dat ik dan een email adres moet invoeren. Als ik via de pc wil inloggen kan ik een gebruikersnaam opgeven?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Marina_ 11 oktober 2018, 11:41

Kan het zijn dat je een e-mail hebt gehad over KPN ToestelVeilig? Met KPN ToestelVeilig bescherm en beveilig je jouw toestel of tablet. KPN ToestelVeilig is beschikbaar voor Android telefoons/tablets en BlackBerry. Voor Android heeft de app ook een anti-virus functionaliteit. Hiermee kun je gemakkelijk je smartphone of tablet terugvinden als hij gestolen is of als je hem kwijt bent, kun je op afstand je telefoon vergrendelen en gegevens wissen en je kunt apps die geïnstalleerd worden, worden gecheckt op veiligheid. KPN ToestelVeilig kost € 2,50 per maand. Meer informatie over KPN ToestelVeilig kun je vinden in deze link. Als dit niet het geval is, dan is de mail wel erg tegenstrijdig inderdaad en kan ik je ook geen verklaring geven.😟
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Trebor999, KPN Veilig is inbegrepen bij Internet van KPN. Niet bij mobiele abonnementen dit verklaart waarom je niet in kunt loggen bij KPN Veilig.
Dat is heel bijzonder, ik heb alleen mobiele abonnementen en geen internet. Waarom stuurt KPN mij dan een mail met daarbij de vermelding dat ik mijn mobiel veiliger kan maken.
Ongerichte marketing zou ik zeggen, schiet maar raak. En waarom dan aangeven hoe je deze op je mobiel kunt downloaden. Dan gebruik je de app toch voor je mobiel.
Reputatie 7
Badge +19
Kan het zijn dat je een e-mail hebt gehad over KPN ToestelVeilig? Met KPN ToestelVeilig bescherm en beveilig je jouw toestel of tablet. KPN ToestelVeilig is beschikbaar voor Android telefoons/tablets en BlackBerry. Voor Android heeft de app ook een anti-virus functionaliteit. Hiermee kun je gemakkelijk je smartphone of tablet terugvinden als hij gestolen is of als je hem kwijt bent, kun je op afstand je telefoon vergrendelen en gegevens wissen en je kunt apps die geïnstalleerd worden, worden gecheckt op veiligheid. KPN ToestelVeilig kost € 2,50 per maand. Meer informatie over KPN ToestelVeilig kun je vinden in deze link. Als dit niet het geval is, dan is de mail wel erg tegenstrijdig inderdaad en kan ik je ook geen verklaring geven.😟
Reputatie 7
Badge +19
Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer