Vraag

Installatie KPN Veilig op mobieltje

  • 14 April 2019
  • 10 reacties
  • 1552 keer bekeken

Ik probeer KPN veilig op mijn mobieltje (android) te installeren maar krijg bij de app de mededeling :

Controleer uw netwerkverbinding en probeer het opnieuw. Fout 3

Wat kan er aan de hand zijn?

Hg, Peter

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Peter, welkom op het forum! Krijg je deze foutcode in de Play Store te zien of in de app zelf? Als het in de Play Store is, kun je dan nog wel andere apps installeren?

Als de foutcode in de app zit ben ik benieuwd waar je die precies te zien krijgt. Is dat voor of na het inloggen met je KPN ID?
Ha Joran,

Dank voor je welkom.
Ik heb de app via link van sms via kpn veilig op men telefoon geïnstalleerd vanuit Playstore.
Als ik dan de app activeer krijg ik gelijk deze melden. Maakt niet uit of ik via wifi of netwerk draai.
Verder heb ik geen problemen met men mobieltje. Alles werkt.

Hg, Peter
Reputatie 7
Badge +28
Dank! Ik heb dezelfde route geprobeerd en ik loop ook tegen een foutmelding aan. Wel een andere maar dat komt misschien door een andere Androidversie en invoertaal. Welk toestel gebruik je? Krijg je de foutmelding direct nadat je inlogt met je KPN ID?

Kun je verder je profiel aanvulen met jouw adresgegevens en klantnummer? Dan gaan we dit verder onderzoeken.
Heb mijn profiel ingevuld. Heb dus een LG Lion Android 5.0.1. Installatie van de App gaat dus gewoon goed, maar krijg de foutmelding zodra ik hem actieveer.
Reputatie 7
Badge +28
Vriendelijk dank! Ik heb een storingsmelding aangemaakt zodat dit verder kan worden onderzocht. Ik denk dat hier meer aan de hand is, we gaan er alles aan doen dit snel op te lossen. De technische dienst neemt contact met je op, bedankt voor het melden!
Bedankt! Ik wacht af, heb al eem sms van de TD gehad!
Reputatie 7
Badge +28
@Peter-N: Het is nog niet gelukt je te bereiken maar de storing is opgelost. De oorzaak was een wijziging in het inlogformulier, het wordt binnenkort mogelijk op meerdere manieren in te loggen. Dit had moeten opvallen bij het testen maar is er om een of andere reden doorheen geglipt. We hebben de wijziging teruggedraaid, inloggen is weer mogelijk. Ik hoor ook graag van jou of het weer werkt!
Helaas, het werkt nog niet. Ook niet nadat ik via nieuwe sms de app opnieuw geinstaleed heb. Nogsteeds dezelfde foutmelding...

(Fout kan niet ontstaan omdat ik Avast er nog niet afgehaald heb? Kan namelijk nergens vinden dat dat eerst moet gebeuren)
Reputatie 7
Badge +28
Dat had ik niet verwacht, dan hebben (hadden) we twee verschillende problemen. Op een PC is het belangrijk eerst een andere virusscanner te verwijderen, op een telefoon heeft dat voor zover ik weet geen invloed. Proberen kan altijd natuurlijk. Wacht anders het telefoontje even af, je wordt sowieso nog teruggebeld over deze storing.
Ik wacht het telefoontje wel af, tot zover bedankt.

Reageer