Beantwoord

Installeren Kpn Veilig lukt niet na update windows 10

  • 1 October 2020
  • 3 reacties
  • 202 keer bekeken

Elke keer bij opstarten laptop krijg ik de melding dat Kpn Veilg\Ultralight\1598269046\fs_ipc_64.dll niet geschikt is voor windows of bevat fout. Opnieuw installeren lukt niet omdat dan de laptop aangeeft naar dat de app niet geopend kan worden. Naar klembord kopieren of sluiten als optie. 

De melding dat het bestand een fout bevat blijft nu in beeld staan als ongeldige installatiekopie.

 

Hoe kan dit opgelost worden.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 6 October 2020, 12:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @EdithVA, welkom op het forum! Het klinkt alsof er bij het updaten of herinstalleren iets niet helemaal goed overgekomen is.
Het advies is dan ook om KPN Veilig volledig te verwijderen (de makkelijkste/beste manier is met de F-secure removal tool/verwijderprogramma te downloaden via de website van F-secure zelf)

Nadat je hem volledig verwijderd hebt kun je hem opnieuw downloaden en installeren via veilig.kpn.com 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Helaas nog niet gelukt om kpn veilig te installeren. Opnieuw verwijderd. Bij installeren geeft hij ook aan om het op het klembord te kopieren, daarna melding dat de app niet geopend kan worden. Er kan niets geinstalleerd worden.