Beantwoord

Installeren KPN veilig op Lenovo Ideapad W10, installatie blijft hangen bij "F-secure oneClient based product verwijderen"

  • 3 July 2020
  • 7 reacties
  • 227 keer bekeken

Ik heb een nieuwe Lenovo Ideapad en bij installeren van KPN veilig blijft KPN  veilig ‘hangen’bij F-secure oneClient based product verwijderen. de lenovo is al 4 maal herstart en nog steeds blijft hij hierop hangen. Ik kan het product ook niet vinden in de apps op de pc.

 

gaat er iets mis? Hoe kan ik KPN veilig, goed installeren?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 7 July 2020, 09:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Wat gek is, is dat KPN veilig zichzelf blijkbaar ziet als onveilig en wil deinstalleren. Lijkt een bug te zin in het installer programma!

PS: het is de compatibiliteits check die KPN veilig doet, waar het dus f-secure vind, terwijl het niet op de laptop staat anders dan de installer van KPN veilig….

Wij hebben het zelfde probleem ook op een Lenovo, blijf hangen compatibiliteit verwijderen, loopt tot 40% en komen niet verder. 

KPN Veilig werkte altijd goed op mijn Lenova Laptop maar nu ik op een nieuw adres woon en een nieuw abo heb krijg ik het niet geïnstalleerd

KPN veilig blijft  ‘hangen’bij F-secure oneClient based product verwijderen. Ik kan zo vaak opstarten als ik wil maar het probleem blijft hetzelfde

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Johnny1974, @christiada en @Elsing. Welkom op het forum!
Als het goed is heb je hier de F-secure Removal tool voor nodig. Na deze doorlopen te hebben moet de installatie lukken!

  • f-secure removal tool (verwijderprogramma voor windows) downloaden van site f-secure.com
  • optie kiezen voor selecteren te verwijderen onderdelen
  • alles aanvinken wat de tool gevonden had
  • vervolgens kpn veilig opnieuw downloaden en installeren

(credits aan @patko)


Laten jullie weten of dit de oplossing was?

 

Dit was niet de oplossing, mijn handige dochter heeft mij uit de brand geholpen. :

Ga naar instellingen privacy opties, daarin taken uit zetten (uit-aan) bij wijzigen.

Daarna naar kpnveilig.com en de installatie is gelukt. succes. 

christiada

ja, de removal tool zorgt ervoor dat de KPN installatie doorloopt. Dank!