Beantwoord

Irritante popup KPN reclame

  • 7 July 2019
  • 8 reacties
  • 6963 keer bekeken

Op de ipad verschijnt bij het raadplegen op maktplaats.nl steeds en irritante popup reclame van kpn zoiets van 'van harte gefeliciteerd, u bent de .. ste gebruiken, vul direct de enquete in, etc. etc.
zodra je iets in marktplaats wil openen verschijnt dat popup scherm. Marktplaats is via de ipad niet meer te gebruiken. Hoe dat op te lossen? Die reclame komt binnen via de site eu.insideoutwarehousemarketdeeping.icm
wat ik ook doe het blijft terug komen.
icon

Beste antwoord door HD stoort 8 July 2019, 16:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Probeer eens wat @huistijger in dit bericht beschrijft.

En als je Safari gebruikt, dan is die op een net andere manier te verwijderen.
Zie deze pagina.
Hoi @HD stoort . Welkom op het forum! Ondanks dat we een commercieel bedrijf zijn kan dit niet de bedoeling zijn. Hier heb je alleen maar hinder van.
Ik hoop dat je het op kunt lossen met de tips van @huistijger en @wjb
bedankt voor de tips, ik ga een en ander is uitproberen. Hoewel we marktplaats maar even gaan ontwijken. het geheugen van safari heb ik leeggehaald, mogelijk is het dan al opgelost.
Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten! 🙂

vanaf vanmorgen heb ik hetzelfde probleem op mijn PC. Hoe kom ik er vanaf ? Iemand een idee!

Reputatie 7
Badge +24

Adblocker installeren...

Is ook geen reclame van KPN. Zou wel apart zijn een reclame van KPN op Marktplaats, de site die willens en wetens een platform biedt voor het verkopen van gestolen KPN- STB’s en modem’s…..

Het is geen reclame, het is SPAM! Kijk naar de url op je scherm. Ik heb er ook last van.

Om eruit te komen is het enige wat je kunt doen het betreffende tabblad sluiten.

KPN kan er weinig aan doen denk ik, maar Marktplaats des te meer. Er zit ergens een lek waardoor men kan binnenkomen.