Beantwoord

is zo moelijk om aansluiting te krijgen bij kpn

  • 4 December 2019
  • 7 reacties
  • 125 keer bekeken

Ik ben eerder klant geweest begin november dat ging zo moeizaam en nadat de installatie monteur was geweest hadden we het gehad, alles zou gecontroleerd worden hij heeft niets gedaan toen opgezegd. Even naar Ziggo maar die kon hier niet leveren dus terug naar KPN en maak weer hetzelfde als begin november 29/11 nieuwe aanvraagi ingediend na een paar dagen bel ik over me oude apparatuur en krijg te horen binnen paar uur ben u aangesloten dus niet een bestelnumner gekregen en niemand kan iets doen maar nu kom het leuke niemand kan me bestelling zien. Een bevestiging gehad op 12/12 worden we aangesloten... Het wordt nog leuker vanavond kom ik thuis en krijg een mail dat op 17/12. Monteur komt zonder dat ik een afspraak heb gemaakt of ergens vanaf weet..hoe zou u zich voelen ..de geloofwaardig is weg 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 7 December 2019, 20:52

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Woumar, wat bijzonder dat de bestelling nergens te vinden is. :confused:  Zou je je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en je bestelnummer? Het bestelnummer kun je in je persoonlijke opmerkingen zetten. Als je al een klantnummer van ons hebt ontvangen zie ik deze ook graag op je profiel terug, dan kan ik naar je bestelling op zoek! Heb je trouwens ook antwoord gekregen op je vraag over de oude apparatuur? Ik neem aan dat dit de apparatuur is die je bij de eerste bestelling van ons hebt ontvangen. Als je inmiddels nieuwe apparatuur hebt ontvangen kun je de oude apparatuur retour sturen naar het volgende adres: 
KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Als je de apparatuur verpakt in een doos en deze afgeeft bij een servicepunt van PostNL dan komt het vanzelf bij ons aan. Bewaar het verzendbewijs dat je van het PostNL punt krijgt wel goed. 

We hebben de gegevens aangevuld.

Ik heb ook contact gehad met KPN netwerk. En die geven ook aan dat ze opdracht van jullie hebben ontvangen. Maar gave ook aan dat alles klaar staat dat KPN via de opdracht tegen houd en dat ze alle vrij mogen geven in opdracht van KPN ik heb aangegeven dat erg vreemd is.

Gr 

 

Nog een vraag ik heb 2 lg tv's in huis. Ik zie dat de KPN app ook op deze tv's werkt als ik goed geïnformeerd.

Moet ik dan 2 tv's abboneten ?

In afwachting van uw reactie.

Gr Marchel.

 

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel! Ik heb de bestelling gevonden en zie dat er een monteur is ingepland op 17 december tussen 12:00 - 14:00 zoals je zelf ook al aangaf. Komt dit moment wel goed uit voor de monteur, of wil je deze liever herplannen? Als ik de verbinding doormeet lijkt deze actief te zijn, werken de diensten inmiddels ook bij jou? 

Dan over de iTV app, deze werkt op de smart tv's van LG met bouwjaar 2017 of nieuwer. Je hoeft dan geen twee TV ontvangers in je abonnement te hebben, de app kun je op meerdere TV's tegelijkertijd bekijken. :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Beste Sanne,

Sorry voor mijn late reactie.

Door middel van enquête ging het balletje rollen. Ik kreeg iemand van een afdeling te spreke en die gaf aan dat mijn verhaal klopte. Er zijn 2 systeem en 1 daarvan kunnen medewerkers niet zien en daardoor kwamen verschillende informatie over bij de klant. De aansluiting werd op 12 december gerealiseerd en dit opnieuw door enquette. 

Monteur is niet doorgegaan omdat de aansluiting beter verliep dan daarvoor. Maar. Er zijn nog wat probleempjes. 

 

Bedankt gr.

Reputatie 7
Badge +17

Geen probleem, fijn dat je nog reageert! :slight_smile: Ik zie inderdaad dat je via een ander kanaal nog contact hebt met ons, ik hoop dat daarmee de laatste problemen ook snel opgelost zijn. Mocht ik via deze weg nog iets voor je kunnen betekenen dan zie ik je bericht graag tegemoet! 

Reageer