Beantwoord

Kan ik de KPN veilig app (Android) overulen?

  • 8 July 2019
  • 22 reacties
  • 644 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

De KPN veilig app vindt een app (de TRIALGP LIVE APP, https://www.trialgp.com/) onveilig en ik krijg deze melding dus wel een paar keer per dag.

Kan ik de TrialGP app b.v. toevoegen aan lijstje met veilige apps? Met de TrialGP app is nl niks mis.

Alvast dank, Marten
icon

Beste antwoord door MHRenkema 17 September 2019, 13:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @MHRenkema, heel onhandig natuurlijk! Ik kan hem zelf niet toevoegen aan het lijstje veilige apps, maar ik kan het verzoek ongetwijfeld intern doorgeven. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat het hier even weten wanneer je dat hebt gedaan, dan ga ik er voor je achteraan!
Reputatie 2
Badge
Dag Marcia, Done! En alvast dank. Marten
Reputatie 7
Badge +30
Dankjewel! Ik heb nog een aanvullende vraag. In je profiel zie ik een Windows Phone en een toestel wat draait op Android. Gaat het om beide apparaten? Of werkt 'ie op één van beide wel?
Reputatie 2
Badge
Het gaat om de Android.
Windows gebruikt ik niet meer. Hooguit in nood.
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor de aanvulling! Ik heb het uit laten zoeken. Als het goed is, wordt er binnen 5 werkdagen ook nog even contact met je opgenomen. Wil je hier nog even laten weten wat daar uitgekomen is?
Reputatie 2
Badge
Dank, zal ik doen. Inmiddels SMS gehad, dat men aan de slag gaat.
gr Marten
Reputatie 7
Badge +30
Is er contact geweest en hebben mijn collega's iets voor je kunnen doen?
Reputatie 2
Badge
Gisteren terug van vakantie. We zijn er nog mee bezig.
Reputatie 2
Badge
Screenshots gemailed naar KPN:







En dan klik ik maar weer op JA, want er is niks mis met de app.
Ik heb de app vorige week in Frankrijk gebruikt en toen was er niks mis mee, geen melding. Nu ben ik weer thuis en krijg de melding. Omdat ik weer aangemeld ben bij het KPN netwerk?

gr Marten
Reputatie 7
Badge +30
Wat gek! Ik ben daar ook wel benieuwd naar. Heb je al een reactie gehad op je laatste mail?
Reputatie 2
Badge
Nope, nog geen reactie.
Reputatie 7
Badge +30
Mocht je halverwege volgende week nog niets gehoord hebben, mail er dan gerust nog eens achteraan!
Reputatie 2
Badge
Zal ik doen, is gegaan naar: 'testbericht@kpn.com' op hun verzoek via de telefoon.
Reputatie 7
Badge +30
Dat is inderdaad het juiste e-mailadres, moet helemaal goed komen dus 🙂.
Reputatie 2
Badge
Ik heb er een reminder achteraan gestuurd 😉
Reputatie 2
Badge
Er wordt helaas niet meer gereageerd. Het is wat het is, ik ga de app deleten.

vr gr Marten
Reputatie 7
Badge +30
Wat gek! Als je wilt, maak ik gewoon nog eens een ticket voor je aan. Dan komt het weer bij de betreffende collega's terecht. Als je er wel klaar mee bent, snap ik het ook hoor. Laat het maar weten!
Reputatie 2
Badge
Als je wilt graag. Ik ben gewoon benieuwd wat de reden van de fout is.
Reputatie 7
Badge +30
Done! Ben ook benieuwd 😉.
Reputatie 2
Badge
Dank. 1-ste sms weer ontvangen.
Reputatie 2
Badge
En opgelost! Ik krijg nu netjes bij het installeren van de app de melding van KPN veilig datde App veilig is.

Marcia, dank voor je bemoeienis en eveneens jouw collega's die dit netjes opgepakt hebben en terugbellen met feedback.

gr Marten
Reputatie 7
Badge +30
Wat fijn! Helemaal goed. Bedankt ook dat je het nog even liet weten! 🙂