Beantwoord

Kan KPN Veilig niet updaten op iPhone5

  • 8 November 2019
  • 4 reacties
  • 64 keer bekeken

Ik kan kpn veilig niet updaten op mijn iphone5

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 12 November 2019, 09:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @BurtvanToom, welkom! Jammer om te lezen dat het niet werkt! Welke iOS versie heb je op je toestel? KPN Veilig is alleen te gebruiken op iOS 10 of hoger, kan het daar aan liggen? Mocht dat niet zo zijn, kan je dan via ‘algemeen’, ‘instellingen’, ‘software update’ kijken of je deze wellicht kunt updaten? Ik hoor graag je bevindingen. 

Dank Marcia voor je bericht. 

Ik heb waarschijnlijk een te oude iPhone. Nl iPhone 5 met iOS 10.3.4. Updates kan ik ook niet meer downloaden. Tijd dus voor vernieuwing. Groet. 

Reputatie 7
Badge +30

Het zou moet 10.3.4. wel moeten werken, dus als je het goed vind, wil ik er graag met je naar kijken. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan duik ik er dieper in. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, misschien heb je inmiddels een nieuw toestel aangeschaft? ;-) Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het vooral weten.