Beantwoord

kan niet inloggen kpn veilig

• 4 september 2018
  • 4 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement aangepast aan een 4k abonnement.
Nu wil ik op mijn computer kpn veilig installeren.
Ik moet daarvoor opnieuw inloggen.
Ik probeer in te loggen met mijn wachtwoord en mail waarmee ik altijd inlog.
Dit is tevens mijn hoofdaccount.
Krijg nu echter de melding dat wachtwoord niet goed is.
Ik aanklikken nieuw wachtwoord . Krijg ik dit is een wachtwoord wat al gebruikt is.
Ik log gewoon in met dit wachtwoord en alles werkt behalve kpn veilig
HELP
icon

Beste antwoord door Marina_ 6 september 2018, 08:40

Goedemorgen Tonmid, wat jammer om te lezen dat je het niet voor elkaar krijgt om KPN Veilig te installeren op je computer. Is het wel gelukt op andere apparaten? Ik neem aan dat je deze stappen hebt gevolgd; 1. Log in met je KPN ID op veilig.kpn.com> 2. Voeg je apparaat toe en voer een naam in> 3. Download en installeer KPN Veilig. Het wachtwoord aanpassen kan via deze link Als dit de stappen zijn die je hebt gevolgd, dan zou je ze ook nog eens via een andere browser kunnen proberen. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Hopelijk kan ik achterhalen wat er fout gaat.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goed om te lezen dat het inmiddels gelukt is Tonmid! Als je in de toekomst weer eens een vraag hebt, zien we je graag terug op ons forum 😃
gisteren opnieuw geprobeerd en nu lukte de installatie.
😀
Reputatie 7
Badge +19
Hallo Tonmid, Ik heb geen bericht meer van je gehad. Mocht je later nog vragen hebben, kom dan gerust bij ons terug!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Tonmid, wat jammer om te lezen dat je het niet voor elkaar krijgt om KPN Veilig te installeren op je computer. Is het wel gelukt op andere apparaten? Ik neem aan dat je deze stappen hebt gevolgd; 1. Log in met je KPN ID op veilig.kpn.com> 2. Voeg je apparaat toe en voer een naam in> 3. Download en installeer KPN Veilig. Het wachtwoord aanpassen kan via deze link Als dit de stappen zijn die je hebt gevolgd, dan zou je ze ook nog eens via een andere browser kunnen proberen. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw Forum profiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Hopelijk kan ik achterhalen wat er fout gaat.

Reageer