Beantwoord

Kan niet inloggen KPN veilig

  • 23 September 2019
  • 5 reacties
  • 384 keer bekeken

Graag wil ik opnieuw kpn veilig weer installeren na aanschaf andere laptop.
Op de oude laptop heb ik eerst kpn veilig verwijderd.
Daarna op de nieuwe laptop inloggen bij kpn veilg en opnieuw op de nieuwe laptop geïnstalleerd.
Er was maar op 1 pc een licentie gebruikt volgens kpn veilig.
Dit heeft ongeveer 2 weken probleemloos gewerkt.
Maar sinds eind vorige week kreeg ik de melding is verlopen ga naar verlengen.
Als ik dat doe, dan kan ik niet meer inloggen.
Heb kpn veilig verwijderd en de tool (aanwezig bij kpn veilig) laten lopen om kpn veilig extra te verwijderen.

Als ik kijk bij mijn kpn, dan staat daar bij thuis extra opties dat kpn veilig erbij staat.
na herhaalde malen kpn thuis koppelen kan ik nog steeds niet inloggen bij kpn veilig.

Wie o wie helpt me hiermee?.
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 25 September 2019, 13:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hoi @Knorretje . Dat is een vervelend issue. Wat voor foutmelding krijg je als je op de kpn veilig pagina probeert in te loggen?
Hoi Erwin, dit is de foutmelding: Fout: U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.
Zoals zojuist, telefonisch afgesproken, ga ik je pc veilig een soort resetje geven. Ik haal hem nu van je abonnement en zal het daarna weer toevoegen. (morgenvroeg)
Ik heb goede hoop dat jij morgen in de loop van de dag weer gebruik kunt maken van de dienst. Zo niet, gaan we hulp zoeken bij de technische collega's achter de schermen. 🙂
Hallo Erwin, daarnet eindelijk KPN Veilig kunnen installeren.
Zoals je al aangaf heb ik kpn veilig toegevoegd bij mijn kpn, even gewacht en daarna kpn veilig geïnstalleerd.
Dank je Erwin voor je hulp in deze.
Ze kunnen zeggen wat ze willen over KPN maar de service is echt TOP.
Zelfs telefonisch wordt je benaderd en stap voor stap geholpen totdat het probleem is opgelost.
🙂 🏆
Fijn dat het gelukt is, @Knorretje . Als er ooit weer iets is, weet je mij te vinden! En dank voor het mooie compliment!