Beantwoord

KPN aan de deur oplichting?

  • 13 April 2021
  • 3 reacties
  • 2249 keer bekeken

Dag KPN, vandaag in postcode 1827 had ik iemand van jullie aan de deur, deze wilde binnenkijken en had een kpn jas aan. Vroeg om mijn 06 en email. Was dit echt iemand van jullie of is dit een oplichter geweest? Aangezien ik niet op de hoogte was van dit bezoek en dat jullie al mijn gegevens hebben. Ik hoor graag snel van jullie. Alvast bedankt. Groetjes Jort 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 15 April 2021, 11:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Jort87 . Welkom op het forum.

Waarom wilde deze persoon binnen kijken? Dat is zeker geen werkwijze van ons. Mits het om een monteur ging die bij het verkeerde adres was.

Wat heeft deze persoon verder nog gezegd?

@Erwin_  nou ik had wel post gekregen dat er binnenkort glasvezel iin de strata komt. Diegene die aan de deur was wilde mijn aansluitingen bekijken in mijn meterkast en 8n mijn woonkamer. Ik vond het vreemd dat hij mijn email en 06 vroeg aangezien deze bekend bij jullie zijn. Groetjes Jort 

Dan denk ik dat het begrijp. Ik vermoed dat het iemand is geweest van KPN Netwerk.  Dat is de partij die verantwoordelijk is voor de fysieke aanleg van het netwerk. 

Deze organisatie staat, ondanks de letters KPN los van ons (provider KPN).  Als je meer wilt weten adviseer ik om contact te zoeken met https://www.kpnnetwerk.nl/