Beantwoord

KPN Assistent en KPN Veilig gebruiken

  • 9 June 2019
  • 2 reacties
  • 1755 keer bekeken

Ik heb een nieuwe PC aangeschaft en door door de bliksem een nieuwe Experia box en 2 TV ontvangers gekregen van KPN.
Nu wil ik graag KPN veilig en KPN assistent instraleren maar dat gaat niet.
Want volgens KPN heb ik dat al.
Hoe krijg ik dat er nu op ???
Joon

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Susan_ 9 June 2019, 16:04

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Joon, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Zo, dat was even schrikken lijkt me! Een blikseminslag! Ik hoop dat het alleen materiële schade is, dat kan je namelijk vervangen. Fijn dat dit voor je KPN apparaten inmiddels geregeld is.

Wat betreft je vraag over KPN Veilig, ik denk dat er eerst nog een licentie vrijgegeven moet worden. Het is namelijk van die andere computer niet verwijderd lijkt me? Allereerst zou ik even kijken wat je ziet als je inlogt op https://veilig.kpn.com (beheerpagina). Log in met je KPN ID en controleer of er nog vrije licenties zijn. Zo niet, dan moet je er een vrijgeven. Klik op het apparaat waarvan je de licentie wilt vrijgeven en ga naar instellingen --> klik op licentie vrijgeven.

Hierna kan je via het stappenplan op de nieuwe pc KPN Veilig installeren.

Lukt dit niet, moeten we even verder kijken. Wil je het dan even laten weten?

Tot slot, KPN Assistent is er niet meer in de vorm die je gewend bent. We hebben wel verschillende servicetools die het je gemakkelijker maken om dingen in te stellen of problemen op te lossen!
Reputatie 7
Badge +21
@Joon, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat je geholpen bent. Zo niet, dan zie ik je graag terug in dit topic!

Reageer