Beantwoord

KPN blokkeert websites en markeert ze als onveilig

  • 25 June 2021
  • 9 reacties
  • 207 keer bekeken

Op de één of andere manier verbiedt KPN Veilig me  de toegang tot mijn eigen Instagram account.. Balen. Ik zag een blauw hondje met zijn tong uit de bek op het scherm verschijnen

. Ik dacht even dat ik op een site voor kleuters was beland. Blue's Clues. Dat keken mijn kinderen toen ze klein waren. Bij Chrome mag het niet, bij Mozilla ook niet. Dus, wordt het Blue's Clues (het is een speurhond tenslotte) of mag ik weer op Instagram want zelf kan en mag ik het niet :nerd:

Maar het lukt me nu ineens! Alleen, gaat dit zo bij elke website of is er een lijstje waarmee je alles in één keer kunt ontsluiten? :wink:

 

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 30 June 2021, 11:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7

Waarom denk je dat KPN veilig dit blokkeert?

Omdat dat erbij staat. "KPN heeft deze website geblokkeerd”. Boven het hondje 

Reputatie 7

Kan je daar dan eens een screenshot van plaatsen.

KPN Veilig heeft deze inhoud geblokkeerd….. Dit gebeurde met Pinterest, Instagram en Facebook

Reputatie 7

Dan hoop ik dat er snel iemand van KPN zal reageren om hier naar te kijken.

Ik ben benieuwd

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Ecaj, leuke vergelijking met Blues Clues :grin: Goed gevonden! Maar zonder gekheid, het is wel apart dat sommige websites spontaan geblokkeerd worden. 

Gebeurt dit alleen op deze laptop of pc waar je KPN Veilig op hebt staan? Werken de websites wel op andere apparaten die thuis gebruik maken van jouw internetverbinding? En wat staat er in de instellingen van KPN Veilig als je het opent, bij geblokkeerde of toegestane websites?

Ik heb er eentje op mijn PC en eentje op mijn smartphone.  Ik zit nu achter mijn PC en zie een lijstje met rode kruisjes, om het simpel te zeggen. Ik had daar blijkbaar ook sociale netwerken op rood staan, maar zie die instellingen nu voor het eerst (oeps), maar dat verklaart nog niet waarom ik geen YouTube kan en Pinterest kan kijken. Tenzij dat ook onder soc netwerken valt. En dat zou best eens kunnen..Op mijn smartphone wel, geen probleem

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb er eentje op mijn PC en eentje op mijn smartphone.  Ik zit nu achter mijn PC en zie een lijstje met rode kruisjes, om het simpel te zeggen. Ik had daar blijkbaar ook sociale netwerken op rood staan, maar zie die instellingen nu voor het eerst (oeps), maar dat verklaart nog niet waarom ik geen YouTube kan en Pinterest kan kijken. Tenzij dat ook onder soc netwerken valt. En dat zou best eens kunnen..Op mijn smartphone wel, geen probleem

@Ecaj Je kunt niet alles weten toch, al doende leert men, zeggen ze niet voor niets 🙂 Het klinkt aannemelijk dat het 'm daar in zit. Is het gelukt om de instellingen (vertrouwde/geblokkeerde websites) in KPN Veilig aan te passen, en hoe gaat het nu? Ook goed om te horen dat 't geen probleem is op je smartphone.