Beantwoord

KPN Veilg herinstalleren

  • 23 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 118 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik had KPN Veilig geïnstalleerd op mijn MAC en IPAD
Vorig week KPN Veilig via dekinstallatie verwijderd van mijn MAC.
Probeer KPN Veilig nu opnieuw te installeren op mijn MAC
Na inloggen met mijn KPN ID krijg ik permanent de melding: PAGINA VERLOPEN
Ik heb rechten voor 2 apparaten. Op mijn IPAD werkt KPN Veilig nog goed.
icon

Beste antwoord door Paul_ 23 oktober 2018, 16:34

Hoi Hey! Welkom hier. Je krijgt die melding zodra je inlogt op veilig.kpn.com? Zou je eens de cookies kunnen verwijderen? Of anders wellicht via een andere browser proberen in te loggen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Hey! Welkom hier. Je krijgt die melding zodra je inlogt op veilig.kpn.com? Zou je eens de cookies kunnen verwijderen? Of anders wellicht via een andere browser proberen in te loggen?
Top en bedankt voor het installeren andere browser.
KPN Veilig werkt weer
Reputatie 7
Badge +24
Mooi zo! 🙂 Als er nog eens vragen zijn weet je ons te vinden.

Reageer