Beantwoord

KPN Veilig

  • 19 January 2019
  • 5 reacties
  • 451 keer bekeken

Hallo,

Hoe kan ik "KPN Veilig" de-installeren om daarna opnieuw te installeren?

Na herstel van Windows 10 op mijn desktop geeft "KPN Veilig" aan dat deze nog is geïnstalleerd,
maar bij bijv. internetbankieren werkt "KPN Veilig" niet meer en is ook verdwenen van de taakbalk.

Geeft 2 installaties aan (desktop en laptop), werkt alleen nog- en is ook zichtbaar- op mijn laptop.

Bij voorbaat dank voor uw antwoord

Met vriendelijke groet, Peter
icon

Beste antwoord door PeterKPN 20 January 2019, 19:03

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Peter,

Je kunt KPN Veilig de-installeren via het app-overzicht in Windows 10. Daarna opnieuw installeren, en dan moet het weer goed werken.

Piet.
Hallo Piet,

Dank voor je snelle reactie, maar de app was ook uit het app-overzicht verdwenen.

Ik dacht dit moet toch ook via de "KPN-veilig" site kunnen en jawel, in het installatie-deel kun
je de licentie vrijgeven en wordt "KPN-veilig" helemaal verwijderd, daarna op de vertrouwde
manier weer opnieuw installeren.

De installatie-file (toepassing) heb ik maar meteen opgeslagen voor eventuele problemen in
de toekomst!

Groetjes, Peter
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Peter, welkom op het forum! Wat goed om te lezen dat het inmiddels al gelukt is om KPN Veilig op te installeren. Als ik nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Hallo Vikash,

Dank je, zal ik doen wanneer nodig
Badge
Instaleren van de erkende internet beveiliging KPN Veilig via Windows10 werkte niet.ook vooral op mijn mobiele telefoon hetzelfde probleem.Daarom heb ik maar besloten om een andere erkende internet beveiliging te nemen.

Reageer