Beantwoord

KPN Veilig

  • 23 January 2019
  • 7 reacties
  • 312 keer bekeken

kpn veilig installeren op laptops. ik heb twee dezelfde laptops lenovo 510 1 voor mij en 1 voor mijn vrouw. Zij heeft kpn veilig, wil ik die van mij instaleren vergeet het maar. Ik mag twee laptops op kpn veilig installeren. Twee verschillende laptops prima twee dezelfde vergeet het . Wie heeft de oplossing.
gr Frans Nauta
nog even dit ben al een dikke week bezig adviezen die ik heb gehad zijn: windows updaten , kpn veilig verwijderen en opnieuw installeren is gedaan bellen 0800-0402 heb ik gedaan😌
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 January 2019, 15:27

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Frans Tj Wat vervelend dat het niet lukt om KPN Veilig op jouw laptop te installeren. Wat krijg je precies te zien tijdens de installatie? Is het mogelijk om hier een screenshot van te maken en te delen in dit topic? Ik verwacht dat je beide KPN Veilig licenties op dit moment in gebruik hebt en daarom zal je eerst de licentie moeten vrijgeven. Log in op de KPN veilig beheer pagina met je KPN ID. Klik daarna op het apparaat waarvan je de licentie wilt vrijgeven en ga naar instellingen om daar op licentie vrijgeven te klikken. Daarna kan je KPN Veilig opnieuw installeren op jouw laptop Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit doet. Laat je mij weten of het gelukt is?

KPN Veilig


Pagina verlopen

Om uw privacy te beschermen en de veiligheid te verhogen is de pagina die u probeert te openen, niet langer beschikbaar. Sluit het venster en begin opnieuw.
Hai Vikash,

Als ik de licentie vrij geef en dan opnieuw instaleer lukt het nog niet om twee dezelfde laptops te instaleren.
gr. Frans
Reputatie 7
Badge +21
Dat is erg vreemd. Nadat je de licentie hebt verwijderd, zou het moeten lukken. Ik heb het zojuist aan een achterliggende afdeling doorgegeven dat je deze melding ziet. Zij zullen contact met jou opnemen om dit probleem te verhelpen. Laat je mij weten of het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat het gelukt is om KPN Veilig te installeren op de Laptop. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Hallo mensen,
hierbij wil iedereen bedanken die mij geholpen hebben. Het probleem is opgelost. Heb inderdaad 1 vrij moeten maken.

m.v.g. Frans Nauta
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan! Goed om te lezen dat het probleem is opgelost. Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben, dan horen we het graag van je!

Reageer