Beantwoord

KPN veilig

  • 15 May 2019
  • 4 reacties
  • 1496 keer bekeken

Reputatie 1
ik had een abonnement voor 5 apparaten, dat heb ik opgezegd, en dan wordt via de centrale? verwijderd, maar... nu wil ik de gratis 2 apparaten installeren en nu krijg ik het bericht dat er nog andere in werking zijn. dus ik probeer die oude te verwijderen, maar dat gaat weer niet, want ik krijg de mededeling dat er nog iets geopend is.
ik heb alleen maar internet en kpn veilig open.
hoe krijg ik die oude weg? ik kan namelijk niet nog eens downloaden omdat deze desktop al mijn tweede apparaat is en dus ik heb mijn limiet bereikt.
met alleen maar resetten bij kpn los ik niets op, want die mededeling krijg ik toch dat ik niet kan verwijderen.
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 17 May 2019, 11:32

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @prupke. Welkom op het forum! Om een licentie vrij te maken zal je als eerste moeten inloggen op de KPN veilig beheer pagina



Klik op het apparaat waarvan je de licentie wilt vrijgeven en ga naar instellingen.
Klik op licentie vrijgeven:


Er volgt een scherm met een voortgangsweergave. Na het verdwijnen van dit scherm is de licentie vrijgegeven en kun je deze toewijzen aan een ander apparaat.

Op deze pagina kan je bekijken hoe je KPN Veilig kan installeren op een pc, laptop, tablet of smartphone.
Reputatie 7
Badge +21
@prupke Is het gelukt om de licenties vrij te maken en KPN veilig te installeren?
Reputatie 1
dankjewel vikash, het is nog niet gelukt.
maar je uitleg is duidelijk, dus als ik alles zeer rustig uitvoer, dan moet het lukken. zo niet dan meld ik me weer, lukt het wel dan krijg je een duim 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Mocht het niet lukken, dan hoor ik het graag van je!

Reageer