Beantwoord

kpn veilig

  • 24 March 2020
  • 6 reacties
  • 162 keer bekeken

Ik heb bij stap 4/5 een probleem na inloggen met KPN ID kom ik niet in het systeem, krijg melding app niet gevonden en laat een microsoft store zien maar helaas daar kent de store geen kpn Veilig. Ik heb Mozzila thunderbird als email programma, lukt het installeren van KPN veilig daarom niet???

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 30 March 2020, 13:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

@evets Welkom op het forum. Als ik je tekst zo lees dan lijkt het alsof KPN veilig nog niet op je computer geïnstalleerd hebt. Om dit wel voor elkaar te krijgen zou je de volgende pagina kunnen bezoeken. Hier staat een blauwe knop met direct installeren. Als je hier op klikt kun je KPN veilig downloaden. Zou je mij kunnen laten weten of het op deze manier gelukt is? 

Dag Rutger, dank voor je hulp. Helaas is het met deze direct installeren knop niet gelukt. Ik krijg bij het doorlopen van de stappen bij stap : apparaat toevoegen/downloaden en installeren een verwijzing naar de apps o.a. de microsoft store app. Ra ra hoe kan dat…. kun je helpen?

Groetjes, Marie 

Reputatie 7
Badge +15

@evets Jammer dat het op deze manier niet gelukt is. Zou je het wellicht eens door middel van deze pagina kunnen proberen? Ik ben benieuwd of het dan wel lukt om KPN Veilig te downloaden. 

Hoi Rutger,

dank voor je bericht, met deze nieuwe poging om mij te helpen KPN veilig te installeren.

Windows Defender Firewall staat nog wel aan in de PC , moet ik die eerst uit zetten? voordat ik de 2 e deze pagina link probeer?

Zodra ik dat zeker weet, of die aan of uit moet, ga ik het proberen met deze 2e poging. Alvast bedankt voor je reactie.

Groetjes, Marieda

Reputatie 7
Badge +15

@evets KPN Veilig maakt gebruik van Windows Firewall, dus die blijft automatisch actief, het Defender gedeelte wordt automatisch uitgezet. Dit kan Windows zelf correct instellen. Dit zou dus geen problemen mogen geven bij het installeren van KPN Veilig. 

Dag Rutger, dank je voor je toelichting. Het is gelukt met deze 2e pagina poging. Hartelijk bedankt. Heel tof. Ik heb nu op mn gsm en laptop kpn veilig geïnstalleerd. De mobiel is een android toestel daarmee kan de veilig browser KPN bedienen. Helaas werkt dit niet op de laptop las ik omdat ik geen OS heb maar wel Windows. Ik kan nu via Edge gewoon browsen zoals ik altijd deed. Hoop dat ik het zo goed heb begrepen en ook geen moeite meer hoef te doen om veilige browser KPN op mijn laptop te installeren. 

Heeeeeelll veel dank voor je hulp.

Groetjes, van marieda