Beantwoord

Kpn Veilig

  • 15 April 2020
  • 4 reacties
  • 130 keer bekeken

Ik heb KPN veilig voor 2 apparaten, tablet en laptop. Omdat ik nu een ander laptop heb, heb ik van de oude de beveiliging afgegooid en wilde deze op mijn nieuwe Ibook zetten. Ik krijg echter steeds de melding dat ik in moet loggen en daarna gebeurt er niets meer. Ik kan ook nergens in het overzicht terugvinden of ik de beveiliging van de oude laptop goed hebt verwijderd. Ik kreeg wel een melding dat ik hem had verwijderd. Waar vind ik in : Mijn KPN het overzicht welke 2 apparaten nu beveiligd zijn en hoe moet ik dit omzetten?

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 April 2020, 18:37

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @RdV61 , alleen de software van de oude pc gooien is niet voldoende.

Je moet inloggen op de site van kpn veilig, de licentie van de oude pc de-activeren en dan kun je weer een nieuwe licentie toevoegen voor de nieuwe pc.

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @RdV61. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat JanD al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Je moet inderdaad inloggen op de site van KPN Veilig. Op deze pagina kan je bekijken hoe je een licentie kan vrijgeven. Laat je ons weten of het gelukt is?

Dank beiden, het is gelukt! 

Groetjes,

Rita

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @RdV61. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden! :relaxed:

Reageer