Beantwoord

KPN veilig

  • 28 April 2020
  • 7 reacties
  • 173 keer bekeken

Hoe gaat KPN alle thuiswerkers beveiligen met KPN veilig als er maar 5 licenties beschikbaar zijn.

bijna iedereen heeft tegenwoordig laptop/pc tablet en of smartphone dat zijn dus al minimaal 3 licenties per persoon. Een gezin van 2 personen of meer heeft al te weinig licenties

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 4 May 2020, 18:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

KPN veilig is een extra product dat gratis of tegen een vergoeding aangeboden wordt. Verder zijn er ook andere mogelijkheden om je apparaten te beveiliging. Dit loopt wel via andere aanbieders.

Reputatie 7
Badge +24

Als je dat nodig vind, dan koopt u toch meer licenties? KPN is een internetprovider, geen antivirus bedrijf.

Reputatie 7
Badge +24

Hi L, welkom op het forum. 

Wij zijn inderdaad van origine geen antivirusonderneming. KPN Veilig is een samenwerking met F-Secure, onder onze skin zit het product van F-Secure. Je zou eventueel nog via F-Secure eer licenties kunnen kopen of een ander merk. Ik zie bijvoorbeeld dat Norton een pakket heeft tot maximaal 10 apparaten. Meer dan dat kan ik zo snel niet vinden. Hopelijk heb je hier iets aan. :relaxed:

Ik ben van mening dat als je dit product aanbied je er ook voor hoort te zorgen dat iedereen in een gezin veilig kan internetten. Dit wordt ook gezegd in de huidige reclames op de radio. Wat kan het probleem zijn om een flexibel abonnement aan te bieden van bv 1 tot 20 licenties.

Je wilt toch alles via 1 provider.

Hallo @luttelaarron ,je kunt toch zelf eenvoudig 1 of meer licenties bijkopen, ik zie het probleem niet.

Zelf heb ik gistsren via Albert Heijn in de bonus een McAfee pakket gekocht voor slechts € 14,99, uitgebreid pakket met licenties voor 5x VPN en onbeperkt aantal licenties voor pc, laptop, mobiel en tablet voor 1jaar.

Werkt perfect.

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik ben van mening dat KPN een dergelijk product überhaupt niet eens aan zou moeten bieden.

Reputatie 7
Badge +24

En ik vind witte chocolade lekkerder dan de pure :blush: . Iedereen mag uiteraard een eigen mening hebben over alles, feit blijft wel dat wij 2 licenties leveren voor KPN Veilig inbegrepen in de prijs die uitgebreid kunnen worden tot 5. Voor meer zal er een externe leverancier gezocht moeten. Dat is het ongeveer.Â