Beantwoord

Kpn veilig

  • 14 October 2020
  • 13 reacties
  • 485 keer bekeken

Ik heb kpn veilig gekregen voor 2 apparaten maar als ik wil installeren dan krijg ik bij het inloggen de fout melding dat ik geen toegang tot deze dienst heb? Kijk in mijn kpn maar als ik dat doe zie ik na lang zoeken alleen de optie om meer apparaten bij te kopen maar dat wil ik niet. Ik wil alleen mijn laptop beveiligen.  Wat doe ik fout?

icon

Beste antwoord door Robin_ 21 October 2020, 07:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Ik wil KPN VEILIG installeren maar krijg deze melding (Fout: U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.) Maar kan dus niet installeren , hoe krijg dat wel voor elkaar.

Reputatie 5
Badge +8

Hoi Hakuperus en janforza, erg lastig dat het niet lukt om KPN Veilig te gebruiken! Zonder goede beveiliging kunnen we tegenwoordig niet meer.

Via deze link: KPN Veilig zijn apparaten apparaten toe te voegen en is te zien hoeveel vrije sleutels er nog zijn. Voor het inloggen is er een KPN ID nodig welke hier: KPN ID in een paar stappen aan is te maken. 

Laat vooral weten of het zo is gelukt.

Hallo 

Het lukt echt niet hoor  , krijg syeeds de melding         (Fout: U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden. ), 

Geen idee joe het zit , ik zie kpn veilig ook nergens staan dat ik hem kan toevoegen.

mvg Jan.

Reputatie 5
Badge +8

Jammer dat het niet is gelukt Jan! Je hebt wel een KPN ID en kunt in MijnKPN komen begrijp ik? Kun je je gegevens dan eens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik voor je na of ik de oorzaak kan vinden.

Mijn gegevens staan toch al in mijn profiel , dus wat moet ik dan nog verder in vullen ?

Reputatie 5
Badge +8

Onder je profiel mis ik nog je postcode, huisnummer, naam en klantnummer Jan. 

Hallo 

Ik hoop dat het zo goed is. ik hoor van je.

mvg Jan.

Reputatie 5
Badge +8

Helemaal goed Jan, zo heb ik je gegevens kunnen vinden.

Het is me opgevallen dat je onlangs vanuit Telfort over bent gezet. De verwerking heeft iets langer geduurd waardoor mogelijk in MijnKPN het pakket niet goed was ingeladen en er geen wijzigingen gedaan konden worden. Alles lijkt nu op het oog verder goed te staan. Het zou nu dan ook mogelijk moeten zijn om in MijnKPN KPN Veilig te bestellen.

Laat me vooral weten of het is gelukt.

Hallo,
nou met geen mogelijkheid te vinden in mijn pakket , heb geprobeerd kpn veilig te installeren, maar krijg weer  dit antwoord(Fout: U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat. Kijk in MijnKPN op kpn.com/mijnkpn voor uw mogelijkheden.)

Als het zo moet dan laat maar, zal wel zien  wat ik met kpn abonnement doe , 

met telfort nooit geen problemen gehad.

Mvg Jan.

Reputatie 5
Badge +8

KPN Veilig zit inderdaad niet in je pakket en dien je eerst in: MijnKPN te bestellen voor je het kunt installeren. Onder je Telfort abonnement had je immers ook geen Veilig.

oplossing

 

Beste, Ik heb hetzelfde probleem en heb al jaren een abonnement bij de KPN. En ook heb ik KPN veilig op mijn PC/laptop geïnstalleerd, zonder problemen in het verleden, echter ik wil 1 licentie nu over zetten naar een nieuwe laptop en krijg ook de volgende melding

Fout: U hebt geen toegang tot de dienst "KPN Veilig", omdat deze niet in uw pakket zit of uit staat.

 

Op de oude laptop KPN veilig al eraf gehaald echter op de nieuwe krijg ik hem er niet op

Ik hoor van U

Met vriendelijke groet,

Martin Minnebo

Hallo

Martin,

Ik ben er inmiddels wel achter dat dat ook niet zal gebeuren , want als je KPN Veilig wil installeren, dan moet je een ander abonnement met hogere snelheid nemen, maar dat word je niet verteld door KPN , en dat vind ik niet net netjes, mvg Jan.