Vraag

kpn veilig

  • 19 January 2021
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

ik krijg constant, lees zo wat elke 5 minuten, een melding van kpn veilig : virusbescherming heeft een ongewenste applicatie geblokkeerd. Als u deze wilt verwidjeren start u de compturer opnieuw. oorzaak: potential risk.pua/ segurazo.at. Wat moet ik hier mee? en nee na het opnieuw opstarten is het probleem nog niet opgelost.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Michele1983, bedankt voor je bericht! Super vervelend dat je deze melding zo regelmatig in beeld ziet. Het lijkt er op dat KPN Veilig iets gedetecteerd heeft maar het niet lukt om te verwijderen. Heb je ook al geprobeerd om KPN Veilig te verwijderen en opnieuw te installeren?
Als je dit ook al gedaan hebt, wil ik graag navraag doen bij een achterliggende afdeling. Gebruik jij een laptop of PC en met welk besturingssysteem, graag ook de versie van het besturingssysteem? En ik wil je vragen om jouw klantgegevens aan te vullen in jouw profiel: graag jouw klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Je mag het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ gebruiken voor de extra informatie. Geef je hier een seintje als jij je profiel aangevuld hebt? Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen last meer hebt van deze melding. Anders hoor ik het graag!