Beantwoord

kpn veilig bankzaken

  • 25 July 2020
  • 4 reacties
  • 108 keer bekeken

 

Het gaat om de balk die je boven in beeld krijg als je met bankzaken begint, Waar opstaat : bankbeveiliging ingeschakeld. Deze melding krijg ik niet meer bij Edge maar wel bij Internet Explorer. Ik heb KPN veilig al opnieuw geïnstalleerd maar dat maakt niks uit. Misschien kan iemand mij vertellen wat ik hier mee kan doen misschien een instelling.

 

Admin: tekstuiterlijk aangepast voor leesbaarheid

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 July 2020, 15:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Hermanhendricus ,

Gebruik je wel de nieuwe versie van Edge? 

Het icon van het oude Edge. En het icon van het nieuwe Edge Chromium.

Gebruik anders Firefox, Safari of Chrome.

 

ja inderdaad gebruik ik de nieuwe  versie van Edge hij heb hierop gewerkt tot afgelopen vrijdag

toen was die niet meer inbeeld vandaar

Reputatie 7
Badge +28

Kijk dan eens wat er gebeurt als je dit uitvoert : 

Het programma volledig verwijderen via het verwijderprogramma van F-secure  en daarna opnieuw installeren via  de stappen gevolgd voor het installeren van KPN veilig

 

Reputatie 7
Badge +28

Kijk dan eens wat er gebeurt als je dit uitvoert : 

Het programma volledig verwijderen via het verwijderprogramma van F-secure  en daarna opnieuw installeren via  de stappen gevolgd voor het installeren van KPN veilig

 

@Hermanhendricus 

Heeft dit nog geholpen?