Beantwoord

KPN veilig blanco pagina bij installatie op mac

  • 1 January 2020
  • 4 reacties
  • 203 keer bekeken

Ik probeer zojuist KPN Veilig te installeren op mijn aangeschafte iMac, maar na het inloggen krijg ik een blanco pagina. Ik kan KPN veilig niet toevoegen dus en ook niet verwijderen van mijn oude Windows PC. Ik lees hier meerdere berichten over, van langere tijd geleden doch ik heb het vandaag meerdere malen geprobeerd maar krijg dus alleen een blanco pagina en kan alleen kiezen voor uitloggen. Geen verdere opties. Ik kan ook nergens iets vinden over een storing.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 3 January 2020, 15:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @marco131 

 

Welke browser gebruik je nu? Zou je eens andere willen proberen?

Op een Mac is safari gebruikelijk.

Reputatie 7
Badge +20

Dag @marco131 Via Safari wil je dit problemen wel eens krijgen. Zou je het eens via een ander browser willen proberen? 

Reputatie 7
Badge +28

@marco131 

Sinds een update van Safari (een tijdje terug) zijn er problemen om KPN Veilig te downloaden. Als je dit wel wilt, dan kun je het downloaden doen door dit via b.v. FireFox te installeren. Daarna kun je weer fijn terug naar Safari. 

Ik heb KPN Veilig al vele jaren op mijn Mac zitten. Jaren geleden kon je het zonder problemen vanaf Safari downloaden. Ik zie het naar als een extra beveiliging bovenop de beveiliging van de Mac zelf.

Wel gebruik ik slechts alleen de virusbeveiliging. De browsebeveiliging en het ouderlijk toezicht staan uit, want die zijn behoorlijk irritant. 

Maar ik adviseer jou eigenlijk om KPN Veilig dan maar niet te installeren. Als je steeds de updates van Apple installeert, heb je KPN Veilig eigenlijk niet nodig. En de installatie geeft nu met Catalina dus gedoe, want ik ga er vanuit dat je het liefst wel gewoon Safari wilt blijven gebruiken. 

Reageer