Beantwoord

KPN Veilig blijft hangen

• 8 december 2018
  • 3 reacties
  • 134 keer bekeken

Ik heb 7 maanden later exact hetzelfde probleem.
Is er iemand die kan helpen want zo is het nutteloos KPN veilig te installeren.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door benbem44 11 december 2018, 10:20

Beste Marcia,
Op verzoek heb ik mijn profiel aangevuld.
Wat betreft mijn probleem met scannen: geloof het of niet maar het programma heeft in zijn wijsheid ineens besloten toch maar het scannen te doen. Het probleem is dus opgelost op dit moment, maar je weet maar nooit voor hoe lang. Programma's die een eigen wil lijken te hebben kom je wel eens meer tegen op een computer.
Voorlopig dus sein op groen, maar mocht het weer mis zijn dan meld ik me weer. Voor nu, bedankt voor je reactie.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste @benbem44, welkom terug! Wat vreemd dat je hier tegenaan loopt. Daar zit je niet op te wachten natuurlijk. Heb je al eens geprobeerd om KPN Veilig te deïnstalleren en opnieuw te installeren? Wil je daarnaast je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ook ben ik benieuwd op welk apparaat je dit probeert en of ze gebruik maakt van Windows of een ander operatingsysteem.
Beste Marcia,
Op verzoek heb ik mijn profiel aangevuld.
Wat betreft mijn probleem met scannen: geloof het of niet maar het programma heeft in zijn wijsheid ineens besloten toch maar het scannen te doen. Het probleem is dus opgelost op dit moment, maar je weet maar nooit voor hoe lang. Programma's die een eigen wil lijken te hebben kom je wel eens meer tegen op een computer.
Voorlopig dus sein op groen, maar mocht het weer mis zijn dan meld ik me weer. Voor nu, bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +28
Wat fijn dat het toch opgelost is! Goed dat je desondanks toch je gegevens aangevuld hebt, mocht het toch weer voorkomen, dan heb ik je gegevens alvast.

Reageer