Beantwoord

KPN Veilig blokkeert downloaden Zylom games

  • 18 May 2021
  • 7 reacties
  • 189 keer bekeken

sinds ik kpn veilig heb kan ik geen games meer downloaden vanuit zylom games daar ben ik lid van

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 25 May 2021, 14:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

lijkt wel of kpn veilig de downloads blokkeert. waar kan ik de instelling veranderen zodat het downloaden weer lukt

Reputatie 7
Badge +19

Hi @lana11, wat gebeurt er precies als je een Zylom game probeert te downloaden? Krijg je ook een (fout)melding te zien en zo ja, welke is dit? En op wat voor apparaat (merk, type, besturingssysteem) gebruik je KPN Veilig en wil je de game installeren? 

Het kan inderdaad zijn dat KPN Veilig een download blokkeert als deze als niet veilig wordt beschouwd. Beter te goed beschermd dan niet goed genoeg :) Gelukkig kan je dit nakijken en aanpassen in de instellingen. Als je KPN Veilig opent, kan je links naar ‘Hulpmiddelen’ gaan. Vervolgens raad ik je aan om eens te kijken bij ‘App- en bestandsbeheer’. Daar kan je precies zien welke programma's en downloads tegengehouden worden en dit aanpassen waar nodig.

aktive mark game installer wordt geblokkeerd. windows 10 op een lenovo pc

ps  ben lid van de zylom games club dus geen illegale downlaods

Reputatie 7
Badge +19

aktive mark game installer wordt geblokkeerd. windows 10 op een lenovo pc

Goed om te weten dat je lid bent en het geen illegale downloads zijn. Waar heb je bovenstaande gezien? Heb je de instellingen van KPN Veilig nog kunnen nakijken, zoals ik eerder tipte?

ja daar heb ik gekeken maar zie geen blokkades. alle velden zijn leeg

Reputatie 7
Badge +19

@lana11 Hmm, dat betekent dat KPN Veilig niets tegengehouden heeft. Het lijkt of het ergens anders mis gaat. Het kan ook helpen om het eens te proberen vanuit een andere internetbrowser. Als je er niet uit komt, dan raad ik je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, bijvoorbeeld via ons gratis telefoonnummer 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen van afstand met je mee kijken, om te zien of we zo de oorzaak kunnen vinden.Â