Beantwoord

KPN veilig blokkeert Google account

  • 5 October 2019
  • 6 reacties
  • 373 keer bekeken

Kpn veilig blokkeert Google account inloggen van Gmail niet meer mogelijk instellingen googelcroom niet wijzigen mogelijk
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 10 October 2019, 16:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hey Jan, welkom! Da's onhandig! Kun je iets meer toelichten wat er precies gebeurt? Heb je dit op een computer of op een mobiel apparaat?
sinds ik kpn veilig heb geïnstalleerd werk outlook niet goed meer met namen g mail accountd
ook is hij er traag geworden
Reputatie 7
Badge +30
Het kan inderdaad kloppen dat het wat langzamer wordt. KPN Veilig controleert namelijk ook je e-mail op schadelijke bijlagen en dergelijke. Dat kost een beetje tijd. Het is me alleen nog steeds niet helemaal duidelijk wat er niet goed meer werkt aan Outlook. Ik begrijp dat het voornamelijk je GMail account is die niet zo goed meer werkt? Als je daarvoor gewoon de webmail gebruikt op https://mail.google.com, werkt het dan wel goed?
Gmail via het web werkte goed alleen via outlook niet
Reputatie 7
Badge +30
Dat scheelt weer, dan heb je de webomgeving in ieder geval nog als ander optie 🙂 Wat merk je precies in Outlook als je daar je Gmail account gebruikt? Krijg je foutneldingen te zien? Of gaat het er voornamelijk om dat het trager werkt sinds KPN Veilig?
Reputatie 7
Badge +30

Je hebt geen antwoord meer gegeven, Jan. Heb je een oplossing gevonden?