Beantwoord

KPN Veilig blokkeert websites (kan DeepGuard instellingen niet wijzigen.)

  • 8 December 2019
  • 4 reacties
  • 534 keer bekeken

@Erik_   Ik heb vergelijkbare problemen als MHO. De Deep Guard instellingen beletten toegang tot bank-sites. (zelfs translate.google.com en het reclamekrantje van mijn bank!) De informatie op de website is echter niet helder en lijt sinds een jaar niet bijgewerkt…..

Ik pruts wel verder, maar alle hulp is welkom.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 December 2019, 16:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Pdog, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Gaat het hier om een Windows laptop/pc of iets anders? Wat zie je dan precies als je naar die websites gaat? Zou je hier een screenshot willen plaatsen?

Hoi Alex_P, dank voor je genuanceerde antwoord. Ik zal komende dagen ‘evidence’ verzamelen in de vorm van screen shots en je over paar dagen ze opsturen. Ik weerk met Win 10 op een HPEnvy laptop. Het gaat om bankrekeningen bij UBS (Zwitserland) Credit Agricole (Franrkrijk) en Triodos (NL). Van de laatste bank veroorzaakt  zelfs het loyalty blad “De Kleur van Geld” problemen!!

M.vr.gr. Paul.

Reputatie 7
Badge +24

Graag, het gaat mij voornamelijk om de links naar deze pagina's. Dan kan ik ze doorzetten naar F-Secure (engine achte KPN Veilig) voor onderzoek om te zorgen dat ze op een white list komen. Dit kun je overigens ook doen, lijkt me juist handiger omdat je dan ook een toelichting en je contactgegevens erbij kunt vermelden. Dit kun je op deze webpagina van F-Secure doen.  

Reputatie 7
Badge +24

PDOG, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.