Beantwoord

KPN Veilig blokt Utorrent

  • 8 July 2021
  • 11 reacties
  • 832 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds de update van KPN veilig blokt hij ineens Utorrent en die gebruik ik heel vaak voor documentaires etc .
Als ik Kpn veilig uitzet kan ik Utorrent gewoon weer op de pc zetten en zodra ik de virusscanner weer inschakel gooit hij Utorrent van mijn pc af .
Sinds wanneer maakt KPN uit wat ik op mijn pc gebruik (al jaren zonder problemen).

icon

Beste antwoord door Frankelfrank 4 September 2021, 15:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 1

Opgelost !

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Nagte, welkom!

Wat fijn dat het is opgelost :blush:.

Zou jij ons kunnen/willen vertellen wat jij hebt gedaan om het probleem op te lossen?

Inderdaad, wat is dit voor een onzin. Ik gebruik al jaren U Torrent. Sterker nog, ik betaal er voor ! Dus heel graag de oplossing om U Torrent er weer op te krijgen ! Gr.Frank

Badge +12

Inderdaad, wat is dit voor een onzin.....

Dit is niet echt een uitnodiging aan de topic starter om het toe te lichten...

Okee…, sorry dan….. Ik ben het niet echt gewend om op forums te bewegen….. Ben dus ook een beginner. 

Bij deze vraag ik dus vriendelijk of iemand weet hoe of dat je dit probleem kunt oplossen. Erg vervelend om niet meer gebruik van U Torrent of waarschijnlijk ieder ander downloadprogramma gebruik te kunnen maken…..

Reputatie 7

Is dit (klik) wellicht een oplossing?

Hoe kan in inderdaad U torrent weer op mijn laptop krijgen

ik heb gister KPN helpdesk gebeld. Het komt er op neer dat KPN iets te overdreven ijverig een aantal zaken hebben geblokkeerd. Downloaden is per 2010 hartstikke illegaal….. En daarom nu de actie bij de laatste update van KPN programma's geblokt. KPN veilig gaat via F-secure. Op zich zijn we daar best al jaren tevreden over. 

Ik heb een neefje van mij, die erg goed is op computer gebied laten kijken en hij heeft inderdaad het "toestaan” vinkje gevonden voor in ons geval U Torrent. Hij werkt nu weer als van ouds. Vraag mij niet hoe hij dit heeft gedaan, maar het kan dus nog wel. Dus geef niet de moed gelijk op !! Succes !! Gr.Frank

Reputatie 7

ik heb gister KPN helpdesk gebeld. Het komt er op neer dat KPN iets te overdreven ijverig een aantal zaken hebben geblokkeerd. Downloaden is per 2010 hartstikke illegaal….. En daarom nu de actie bij de laatste update van KPN programma's geblokt. KPN veilig gaat via F-secure. Op zich zijn we daar best al jaren tevreden over. 

Het is niet KPN die die instelling aangepast had, maar F-Secure.

Dit zijn nu van die dingen waarom ik KPN veilig dus nooit zal gebruiken. Ja, uiteraard heb je een goed werkende virusscanner nodig maar verder moeten dergelijke programma's zich niet met mijn aansluiting bemoeien. Vandaar dat ik op Windows machines gewoon Microsoft Defender gebruik wat tegenwoordig een uitstekende virusscanner is.

Op zich ben ik verder wel tevreden hoor met de virusscanner van of via KPN. Er zaten o.a. ook een aantal Trojan bestanden die zijn getackeld. Dus dat is dan wel weer fijn.

kan iemand mij vertellen hoe je dat doet ik wil gewoon webbittorent werkend krijgen