Beantwoord

KPN Veilig: browser-extensie wordt niet herkend

  • 28 september 2018
  • 3 reacties
  • 240 keer bekeken

goedemorgen,
Mijn probleem omvat het volgende:
Onder MacOS gebruik ik Safari en heb ik KPN Veilig succesvol geïnstalleerd.
Als extensies heb ik Ka-Block en AdBlock Plus geïnstalleerd.
In Safari Voorkeuren zijn deze extensies ook aangevinkt als zijnde geactiveerd.
Bij beide extensies staat wel het volgende:
'....... (prog) heeft geen toestemming de inhoud van webpagina's te lezen of te versturen'
Maar zodra ik safari start geeft de pop-up van KPN Veilig aan :
'browserextensie is niet geïnstalleerd of is uitgeschakeld in Safari'.
Welke stap ben ik vergeten of welke fout maak ik?

Hoor graag van iemand.
Roel

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door r_k 28 september 2018, 09:30

Ik weet niet of jij hetzelfde probleem hebt, maar in onderstaande link is recent geschreven over de safari-extensie.
https://forum.kpn.com/kpn-voel-je-veilig-93/safari-12-0-browserextensie-459215
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +3
Ik weet niet of jij hetzelfde probleem hebt, maar in onderstaande link is recent geschreven over de safari-extensie.
https://forum.kpn.com/kpn-voel-je-veilig-93/safari-12-0-browserextensie-459215
Dank voor je reactie.
Volgens mij gaat dat topic inferdaad over hetzelfde.
Wacht ik de update rustig af.
De update heeft het probleem zoals hierboven beschreven inderdaad verholpen.

Reageer