Beantwoord

kpn veilig doet het niet

  • 18 September 2019
  • 7 reacties
  • 298 keer bekeken

Ik krijg kpn veilig niet geïnstalleerd op mijn Galaxy s9.
Alle apps opnieuw geïnstalleerd.
Zowel abonnement voor internet,tv,bellen, en mobiel.
Account bevestigd via mail.
Ik krijg de volgende melding.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 27 September 2019, 19:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @Moermantineke . Ik tast even in het duister wat dat screenshot betreft.
Ik heb wel een stappenplannetje voor je. Waardoor het vast gaat lukken.
Kun je hier eens naartoe gaan: https://veilig.kpn.com

Je kunt hier inloggen met je MijnKPN account. Mocht je die nog niet hebben kun je die hier aanmaken: https://account.kpn.com/#/registration

Zodra het gelukt is om in te loggen op die eerste pagina kun je zien hoeveel apparaten er geregistreerd staan. Je hebt bij een standaard abonnement max 2 apparaten die je kosteloos kunt beveiligen. Laat je weten hoe het afloopt?
Helaas krijg ik dan een lege pagina te zien.


Onder abonnement staat 2 producten.
Ik heb deze niet op pc of andere telefoon geïnstalleerd.
Ook via Chrome geen succes.
Ik denk dat chrome iets blokkeert. Gelukkig is er een manier om dat te omzeilen.
Kun je diezelfde pagina eens openen in een incogito venster? Die optie vind je rechtsboven bij die 3 puntjes of je doet control+shift+n
Er opent dan een venster zonder poespas. Hier graag inloggen in via die link https://veilig.kpn.com/

Als er dan staat dat er al apparaten zijn gekoppeld graag een ( of twee) verwijderen en je zou weer in staat moeten zijn nieuwe apparaten aan te melden.
Laat je weten hoe het afloopt?
Als die pagina bokkig blijft doen is er meer aan de hand en wil ik dat graag weten. 🙂
En ook via een incognito venster krijg ik de blanco pagina. Het is dus niet Chrome die iets blokeerd...
Kan er iets mis zijn in mijn abonnement waardoor dit niet zichtbaar wordt?
Ik stuur je even een privébericht. Kun je daar op reageren?
Er stond iets fout aan onze kant. Dat is opgelost en het laatste nieuws is dat het weer werkt!
Mocht je andere vragen hebben, weet je mij te vinden, @Moermantineke . 🙂